وضعیت ترافیکی صبحگاهی امروز پایتخت/ معابر تهران همچنان خلوت است

وضعیت ترافیکی صبحگاهی امروز پایتخت/ معابر تهران همچنان خلوت است

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به تشریح وضعیت ترافیکی پایتخت صبح امروز پرداخت.

سرهنگ فیروز کاشی در گفت وگو با سیمارتیکل وی با اشاره به وضعیت ترافیکی در پایتخت گفت: از مشاهدات به دست آمده از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ متوجه شدیم که حجم تردد وسایل نقلیه امروز در اکثر معابر شهری کم است و این مشکل وجود دارد. به دلیل تغییر ساعت کاری ادارات به وجود آمده است.

وی در خصوص محور غربی تهران افزود: محورهای شهید همت، شهید آبشانسان، حکیم، شیخ فضل الله و یادگار امام ترافیک سنگینی دارند.

معاون اجتماعی و فرهنگی ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: در محورهای شرقی مانند بزرگراه شهید زین الدین، شهید بابایی و شهید سلیمانی نسبت به روزهای دیگر ترافیک کمتری وجود دارد.

کشیر گفت: در محورهای شهید سید شیرازی و شهید چمران گزارش هایی مبنی بر ایجاد گره ترافیکی گزارش شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: در محورهای امام علی (ع)، شهید نواب صفوی، تهران – کرج و آزادگان ازدحام ترافیکی نیمه سنگین وجود دارد.

کشیر گفت: بر اساس بند 180 آیین نامه راهنمایی و رانندگی، توجه راننده باید به رانندگی باشد و از خوردن و آشامیدن، صحبت با تلفن همراه، صحبت با سایر مسافران و … خودداری کند. توجه و تمرکز او را از رانندگی منحرف کرد. جدا خودداری کنید.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وضعیت ترافیکی صبحگاهی امروز پایتخت/ معابر تهران همچنان خلوت است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وضعیت ترافیکی صبحگاهی امروز پایتخت/ معابر تهران همچنان خلوت است"، کلیک کنید.