چرا علیرضا بیرانوند از پرسپولیس جدا شد؟

چرا علیرضا بیرانوند از پرسپولیس جدا شد؟

سیمارتیکل:

علیرضا بیرانوند مدافع تیم ملی قرارداد خود با تیم فوتبال پرسپولیس را فسخ کرد.

این روزها در حالی که مدیران باشگاه پالش پوشان پایتخت مشغول تعیین سرمربی جدید هستند و با چند گزینه خارجی نیز مذاکره کرده اند، بازیکنان این تیم امیدوارند به حق خود برسند.

طی چند روز گذشته برخی بازیکنان پرسپولیس از جمله مرتضی پورعلی گانزی، علیرضا بیرانوند و دانیال اسماعیلی فر با مدیران باشگاه پرسپولیس در خصوص عدم دریافت مطالبات خود صحبت کردند و عدم توافق در این خصوص آنها را مجبور به آوردن آنها کرده است. در فضای مجازی از آنها انتقاد کنید.

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس روز گذشته پیامی را علیه مدیران این باشگاه منتشر کرد. ادعای عدم تحویل او ممکن است قرارداد او را باطل کند. پس از اینکه مذاکرات با مدیران باشگاه پرسپولیس خوب پیش نرفت، علیرضا بیرانوند تصمیم خود را برای جدایی از پایتخت نهایی کرد.

علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک پرسپولیس امروز در محل سازمان لیگ حاضر شد تا قراردادش را با لعل پاوسان پایتخت فسخ کند. اگرچه گفته می شد در روزهای اخیر بخشی از مطالبات بیرانوند پرداخت شده است، اما به نظر می رسد پاداش های پرداخت شده در طول فصل از مطالبات علیرضا بیرانوند کسر شده و همین موضوع او را مجبور به فسخ قرارداد کرده است و به نظر می رسد وجود دارد. . فصل گذشته قرار نبود همینطور باشد، او دروازه‌بان شماره 1 قرمزپوشان بود.

بیرانوند فصل گذشته سعی کرد به صورت یک طرفه قرارداد با پرسپولیس را فسخ کند و حتی پای میز مذاکره با رقیب سنتی باشگاه استقلال هم نشست اما در نهایت تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند. با این وجود، پیگیری های بعدی حاکی از آن است که بیرانوند فعلاً قصد بازگشت به پرسپولیس را ندارد و در حالی که گفته می شود مقصد بعدی بیرانوند احتمالاً استقلال نیست، تراکتور به حضور احتمالی او در تبریز در فصل آینده اشاره می کند. آنچه مشخص است بیرانوند به دلیل اختلاف، تمایلی به ماندن در پرسپولیس ندارد و باید دید در آینده فوتبالش چه تصمیمی خواهد گرفت.

منبع: پرسین پلاس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چرا علیرضا بیرانوند از پرسپولیس جدا شد؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چرا علیرضا بیرانوند از پرسپولیس جدا شد؟"، کلیک کنید.