چگونه چراغ‌های ال ای دی را برای خانه یا محل کار انتخاب کنیم؟

لامپ های کم مصرف از صحنه تاریخ خارج شده اند. در حال حاضر تقریبا تمام لامپ های خانگی لامپ ال ای دی هستند. با این حال، لامپ های ال ای دی در بازار به قدری زیاد است که تشخیص خوب و بد آن دشوار است. این مقاله کوتاه از مگا لایت لد نحوه انتخاب لامپ های LED با کیفیت بالا را به شما آموزش می دهد.

لامپ های LED در واقع از سه قسمت تشکیل شده اند: درایور، برد منبع نور و هیت سینک. ابتدا اجازه دهید در مورد راننده صحبت کنیم. چراغ های LED معمولی خانگی معمولاً درایورهای غیر ایزوله را انتخاب می کنند. این درایور دارای هزینه متوسط، راندمان بالا و قابلیت اطمینان خوب است. چراغ ها می توانند به طور معمول بدون نوسانات ولتاژ کار کنند. با این حال، به منظور رقابت با قیمت‌ها در بازار فعلی، بسیاری از شرکت‌ها به جای منبع تغذیه غیر ایزوله، از منابع تغذیه مقاومتی-خازن کاهنده یا خطی استفاده می‌کنند. این دو منبع تغذیه مقاومت در برابر ضربه ضعیفی دارند. اگر رعد و برق نزدیک باعث افزایش ولتاژ شود، به احتمال زیاد باعث آسیب می شود. ، فقط می تواند با ولتاژ تنظیم شده مانند 220 ولت در کشور ما کار کند. تا زمانی که ولتاژ نوسان داشته باشد، نور نیز نوسان می کند، بنابراین هنگام خرید حتما محدوده ولتاژ ورودی را بررسی کنید. به طور کلی، ولتاژ 220-230v برای مقاومت، ظرفیت و خطی بودن نوشته می‌شود. منابع تغذیه غیر ایزوله معمولاً به صورت 175-250v نوشته می شوند و برخی می توانند 110-250v باشند. نوسانات ولتاژ هیچ تاثیری روی لامپ ندارد. تراشه داخل به طور خودکار چرخه وظیفه موج مربعی را برای دستیابی به خروجی پایدار تنظیم می کند، بنابراین هنگام انتخاب، حتما محدوده ولتاژ ورودی را بررسی کنید. .

چگونه چراغ‌های ال ای دی را برای خانه یا محل کار انتخاب کنیم؟

برای آگاهی از قیمت و خرید انواع محصولات نورپردازی از وارد کننده معتبر، بدون واسطه میتوانید با شماره 09124791776 در ارتباط باشید.

بعد، بیایید در مورد برد منبع نور صحبت کنیم. در حال حاضر، بیشتر منابع نور LED بر روی بستر آلومینیومی جوش داده شده است. دیدن کیفیت منبع نور با چشم غیرمسلح مشکل است، اما به طور کلی بعد از چند سال استفاده مشکلی ایجاد نمی کند. اما می توانید به نور روی بسته نگاه کنید. برای دمای رنگ، به طور کلی بهتر است دمای رنگ زیر 6000k انتخاب شود. کشورهای اروپایی و آمریکایی دمای رنگی در حدود 3000k را دوست دارند، که مانند خورشید در حال طلوع صبح کمی مایل به زرد است. ما در کشورمان سفیدترها را دوست داریم. به طور کلی، 6000k مانند خورشید در ظهر است. سفیدتر است، اما خیره کننده تر است. بهتر است یک منبع نور 4000k انتخاب کنید که معتدل تر است. اگر از 6000k بیشتر شود، نور در واقع مایل به آبی است. این همان چیزی است که به آن خطر نور آبی می گویند، بنابراین دمای رنگ بالای 6000k را انتخاب نکنید.

محصولات مگا لایت لد در ترب

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چگونه چراغ‌های ال ای دی را برای خانه یا محل کار انتخاب کنیم؟" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چگونه چراغ‌های ال ای دی را برای خانه یا محل کار انتخاب کنیم؟"، کلیک کنید.