کدام نهاد ها در انفجار بندر شهید رجایی مقصرند؟ / قوه قضائیه با خاطیان برخورد کند

با این حال بیش از 4 ساعت از زمان انفجار بندر شهید رجائی گذشته است و مقامات در تلاشند تا علت را بررسی کنند و مشکلات را حل کنند. با این حال عدم موفقیت وزارت جاده ها و توسعه شهری و همچنین سازمان بندری و دریایی نیز به وضوح اثبات شده است که باعث شده این دو شرکت شکایت بیشتری داشته باشند.
پس از حادثه بندر شهید رجای آیت الله علی خمنه رهبری انقلاب مقامات قضایی را وادار کرد تا هرگونه سهل انگاری یا غفلت از خانواده های فاجعه را کشف کنند. همچنین الكساندر مومنی وزیر امور خارجه همچنین گفت كه مردم اطمینان دارند كه در هر سطحی با جنایتكاران بالقوه رفتار می كنند.
پیش از این شهید رجای با فرض بالقوه در مورد فرضیات احتمالی در مورد حدس های احتمالی درباره جنایتکاران بالقوه انفجارهای بندر تحت عنوان “انفجار بندر شهید رجای/ انفجار وزیر خانم” همراه بود! وی عملکردهای منفی آژانس ها و سازمان های مربوط به این حادثه را انجام داد و آزمایش کرد.
نقض سازمان بنجدار هورموسگون
مسئول ترین انفجار بندر Hormosgun مسئول دفاتر مستقیم مدیریت نگهداری و حفاظت از کشور از جمله بندر شهید رجائی است بنابراین مسئولیت بارگیری حذف حمل و نقل حمل و نقل و نظارت بر سایر امنیت و انبارها را بر عهده دارد.
سازمان درگاه های Hormosgun همچنین نیاز به نظارت بر انواع محصولات بسته بندی برچسب زدن و ورودی و محتوای برون مرزی در پورت دارد که می تواند باعث منفجر شدن پورت شود.
آژانس توسعه خدمات شرکت Sinai و Port
در این حالت SA سعید مدیر اجرایی شرکت دریایی و توسعه بندر سینا اعلام کرد که این حادثه پس از محموله وارداتی و محموله بسیار خطرناک به بندر شهید رجائی وارد شده است. این اظهار نظر تأییدیه ای است که نشان می دهد تقصیر آژانس تحت وزارت جاده ها و توسعه شهری است.
خانم وزیر چگونه ثابت می کنید که به طور عادلانه مورد غفلت قرار می گیرید؟
با این حال مقصر این حادثه بندر شهید رجائی نه تنها برای سازمان های بندر و دریایی بلکه برای مؤسسات Ujan و نظارت وزارت امور خارجه و توسعه شهری است. از آنجا که وی مسئول نظارت بر اثربخشی آژانس های کمکی خود از جمله بندر و سازمان دریایی است به طوری که ضعف جاده به اداره بندر منجر به ظهور استانداردهای حفاظت در بنادر غفلت و نافرمانی می شود.
همچنین انتصاب مدیران غیر ویژه مانند سعید دی رسولی به همراه دکترای مخزن و نیکاشی هیچ ارتباطی با معاون وزیر جاده ها و توسعه شهری و رئیس سازمان بندر و شایستگی ندارد که بیشترین غفلت در انتصاب اسم است.
تصویر
از طرف دیگر بزرگترین و مهمترین اداره بندر تجارت ایران که نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد با اقتدار محدود حرکت نمی کند و یک مدیرعامل با اقتدار کامل و چگالی 100 ٪ لازم است. بنابراین وزیر راه ها و توسعه شهری مسئولیت اصلی انتصاب مدیر عاملان آژانس های فرعی آن است و طولانی شدن دوره نظارت می تواند نشانگر وجود چالش ها یا تأخیرها در روند انتخاب مدیرعامل باشد که مسئولیت وزیر را تقویت می کند. همچنین طولانی شدن عدم اطمینان در انتصاب مدیرعامل این ایده که بندر هورموزگان و مدیریت شرکت دریایی اولویت برای وزارت جاده ها ندارند.
اگر شرایط ذخیره سازی ندارید چرا اجازه آن را داده اید؟
از طرف دیگر طبق گفته های شاهدان عینی همین اتفاق می تواند با نقض نوع محصولات با آگاهی از شرایط نامناسب آنها از توبات رخ دهد. به طوری که شرایط حفظ محصول در بندر شهید رجای مطابق با مقادیر لازم نیست و بندر بندر مقصر است و باید مسئولیت آن باشد زیرا شرایط انبارهای مناسب از جمله تهویه دما و رطوبت را برای برخی محصولات تأیید می کند.
به خصوص توسط قوه قضاییه انتظار می رود تحقیقات دقیق جنبه های مختلف این حادثه را روشن کرده و برای شناسایی مجرمان بالقوه موفق شود. از طرف دیگر وزارت راه ها و توسعه شهری به عنوان یک سازمان جاری از بنادر و آژانس دریایی مسئولیت نظارت بر عملکرد مناسب سازمان و اطمینان از کیفیت مقررات و حفاظت را بر عهده دارد که آسیب پذیری مشاهده اساس عوارض جانبی را فراهم می کند.
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کدام نهاد ها در انفجار بندر شهید رجایی مقصرند؟ / قوه قضائیه با خاطیان برخورد کند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کدام نهاد ها در انفجار بندر شهید رجایی مقصرند؟ / قوه قضائیه با خاطیان برخورد کند"، کلیک کنید.