کسب ۴ مدال قهرمانی کشوری توسط کشتی گیران ناشنوای آذربایجان غربی – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

کسب ۴ مدال قهرمانی کشوری توسط کشتی گیران ناشنوای آذربایجان غربی - خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

‌به گزارش خبرگزاری سیمارتیکل، عبدالسلام معروفی در این زمینه با اشاره به اعزام ۴ ورزشکار به مسابقات قهرمانی کشوری و انتخابی تیم ملی گفت: هر ۴ ورزشکار اعزامی موفق به کسب ٢ مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز قهرمانی کشوری کشتی آزاد ناشنوایان ایران شدند.

وی افزود: علی شکیبازاده قهرمان ارزنده المپیک و جهان در وزن ٩٧ کیلوگرم و شهاب رحیمی قهرمان جهان و آسیا در وزن ٧٢ کیلوگرم در کمال شایستگی موفق به کسب مدال طلا گردیدند.

معروفی ادامه داد: حسین سیفلو در وزن ٩٢ کیلوگرم و علیرضا طاهری سلوانق در وزن ٨۶ کیلوگرم توانستند با عبور از رقیبان خود مدال‌های رنگین نقره و برنز کشوری را کسب کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان غربی با تقدیر از عوامل مجموعه فدراسیون، همکاران استانی و همراهی‌های اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی عنوان کرد: سرپرست تیم انور رحیمی و مربیان نفرات اعزامی طاهر کاسب عاقل، امیر دیلمی راد و موسی بابازاده را تشکیل می‌دادند.

هیئت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان غربی یکی از هیئت‌های برتر و فعال کشوری در حوزه‌های مختلف است و دارای اولین مجموعه فاخر و سالن ورزشی اختصاصی ناشنوایان است که در سال جاری به بهره برداری رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کسب ۴ مدال قهرمانی کشوری توسط کشتی گیران ناشنوای آذربایجان غربی – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کسب ۴ مدال قهرمانی کشوری توسط کشتی گیران ناشنوای آذربایجان غربی – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.