کشف ۱۰۰ کیلومتر شلنگ قاچاق در جنوب تهران

کشف ۱۰۰ کیلومتر شلنگ قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 2000 حلقه شلنگ خارجی قاچاق از انباری در شهرری خبر داد.

سرهنگ مهدی افسری در گفت وگو با سیمارتیکل وی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند شیلنگ قاچاق را از انباری در حاشیه شهر کشف کنند. رسیدگی به این پرونده پس از اخذ اطلاعات در دستور کار قرار گرفت و طی آن مشخص شد مقداری کالای خارجی تخلیه و در انباری در خیابان شهید رجایی دپو شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: این ماموران پلیس با هماهنگی مراجع قضایی و پس از کسب مجوز لازم از محل مذکور که انبار کالاهای تجاری بود بازدید کردند. در بازرسی انجام شده مشخص شد کالاهای این انبار در سامانه انبار ثبت نشده است.

وی در ادامه گفت: همچنین ماموران متوجه شدند که مقدار زیادی کالای خارجی مانند شیلنگ خارجی در انبار نگهداری می شد که در بررسی گمرکی قاچاق مشخص شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه از این انبار دو هزار حلقه شیلنگ به طول 100 هزار متر کشف شد، گفت: این شیلنگ ها از برند NCR و ساخت کشور تایلند بوده و کارشناسان ارزش ریالی آن را برآورد کرده اند. بیشتر. 40 میلیارد ریال.

افسری با اعلام تشکیل پرونده در این خصوص گفت: پرونده برای یک متهم تشکیل و برای سیر مراحل بعدی به دادسرا ارجاع شد. تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف ۱۰۰ کیلومتر شلنگ قاچاق در جنوب تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف ۱۰۰ کیلومتر شلنگ قاچاق در جنوب تهران"، کلیک کنید.