کشف ۱۴۵۱ خودروی مسروقه در کشور از سوی گشت‌های ویژه پلیس آگاهی/ بازداشت ۸۵۰ سارق

کشف ۱۴۵۱ خودروی مسروقه در کشور از سوی گشت‌های ویژه پلیس آگاهی/ بازداشت ۸۵۰ سارق

معاون عملیات پلیس آگاهی فراضا از دستگیری بیش از 850 سارق و کشف 1451 دستگاه خودرو مسروقه از ابتدای امسال تا پایان تیرماه توسط گشت ویژه پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش سیمارتیکل، سرهنگ محسن محسنی فرد در تشریح این خبر گفت: گشت های خودرویی ویژه پلیس آگاهی برای رعایت حقوق شهروندی و ایجاد امنیت و آرامش از مهرماه سال گذشته در 11 استان هدف آغاز شد. کشور

وی این خدمت را گام مهم پلیس کارآگاهی برای برخورد با متخلفان دانست که ادامه دارد و افزود: از جمله اهداف این گشت ها مبارزه با جرایم آشکار و خشن، ناامن سازی محیط برای مجرمان است. – شناسایی و کنترل میدانی مجرمان.

معاون عملیات پلیس آگاهی فراضا در ادامه به تاثیرگذاری این گشت ها در کشور طی چهار ماهه امسال پرداخت و گفت: در مجموع یک هزار و 451 دستگاه خودروی مسروقه توسط خودروهای گشت پلیس آگاهی کشف و توقیف شد.

وی با بیان اینکه در این مدت در مجموع 858 سارق و مظنون توسط خودروهای گشت ویژه پلیس آگاهی دستگیر شدند، افزود: این افراد به جرائمی از قبیل سرقت وسایل نقلیه، کیف پول و گوشی موبایل، خشونت و سایر سرقت های مرتبط با دیگران دستگیر شدند.

محسنی فرد با اشاره به نقش گشت های خودرویی در کاهش جرایم و افزایش احساس امنیت در کشور گفت: کارآگاهان برای برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت برای ایجاد فضای امن برای شهروندان سنگ تمام بگذارند.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف ۱۴۵۱ خودروی مسروقه در کشور از سوی گشت‌های ویژه پلیس آگاهی/ بازداشت ۸۵۰ سارق" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف ۱۴۵۱ خودروی مسروقه در کشور از سوی گشت‌های ویژه پلیس آگاهی/ بازداشت ۸۵۰ سارق"، کلیک کنید.