کنترل صدا با هوش مصنوعی ال جی

ربات هوش مصنوعی دو پا که لوازم خانگی را خاموش می‌کند

ربات هوش مصنوعی دوپای الجی الکترونیکس نیز در خانه نگهبان است. به لطف فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی که می‌تواند داده‌ها را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل کند، دستگاه خانه هوشمند می‌تواند در خانه گشت بزند وقتی کسی آنجا نیست، از یک اتاق به اتاق دیگر حرکت می‌کند و در صورت پیدا کردن پنجره باز یا هر چراغ روشن اعلان‌هایی را به تلفن هوشمند کاربر ارسال می‌کند. از آنجا که می‌تواند دستگاه‌ها را به تنهایی کنترل کند کاربران ممکن است نیازی به نگرانی در مورد روشن کردن چراغ‌ها نداشته باشند، زیرا ربات هوش مصنوعی دو پا می‌تواند آن‌ها را همراه با سایر دستگاه‌های استفاده نشده خاموش کند وقتی کسی در خانه نیست.

ال جی همچنین می‌خواهد ربات هوش مصنوعی دو پا خود بتواند از حیوانات خانگی در خانه مراقبت کند تا دوربین‌ها و سنسور‌های آن فعالیت‌های غیرمعمولی را که ممکن است برای دوستان موی اتفاق بیفتد تشخیص دهند و به صاحبان آن‌ها هشدار دهند. وقتی کاربران به خانه می‌رسند، ربات در در ورودی با آن‌ها ملاقات می‌کند و احساسات آن‌ها را بررسی می‌کند. با چشم‌های بزرگ و گرد الکترونیکی، دوربین‌ها و سنسور‌ها، احساسات صاحبان خود را از طریق صدا و چهره آن‌ها تجزیه و تحلیل می‌کند و می‌تواند آهنگ‌هایی را پخش کند که می‌تواند خلق و خوی آن‌ها را تسکین دهد. پس از آن ربات هوش مصنوعی دو پا همچنین می‌تواند جزئیات حمل و نقل، به روز رسانی آب و هوا، برنامه‌های شخصی یا یادآوری‌هایی را برای مصرف دارو‌ها در هر زمان که کاربران می‌خواهند به آن‌ها ارائه دهد.

سیستم صوتی هوشمند

دستگاه هوشمند ال جی هم می‌تواند با کاربران گفتگو کند

علاوه بر اینکه می‌تواند به طور مستقل در خانه کاربران حرکت کند ربات هوش مصنوعی دو پا نیز می‌تواند مکالمات پیچیده را درک و درک کند و آن را قادر می‌سازد تا در مذاکرات نیز شرکت کند. این دستگاه هوشمند می‌تواند با کاربران به صورت شفاهی تعامل داشته باشد و حتی احساسات خود را از طریق حرکات ساخته شده توسط مفاصل انعطاف پذیر پا یا چشم‌های الکترونیکی گرد بزرگ خود بیان کند. ال جی از تکنولوژی چند منظوره برای کار کردن استفاده می‌کند که تشخیص صدا و تصویر را همراه با پردازش زبان طبیعی ترکیب می‌کند که به ربات هوش مصنوعی خانگی اجازه می‌دهد تا زمینه و اهداف را درک کند و به طور فعال با کاربران ارتباط برقرار کند.

با استفاده از عامل هوش مصنوعی خانه هوشمند و ویژگی‌های مرکز فعال آن، ال جی قصد دارد کاربران را از کار‌های خانه آزاد کند.

ربات‌های دوپای هوش مصنوعی که می‌توانند لوازم خانگی را خاموش کنند، هنوز در حال توسعه هستند، اما تعدادی نمونه اولیه و مفهوم جالب وجود دارد که نشان می‌دهد چنین ربات‌هایی در آینده چه توانایی‌هایی می‌توانند داشته باشند.

ربات دو پا

در اینجا چند نمونه آورده شده است:

  • LG CLOi Robot: این ربات دوپای جمع و جور که در CES 2024 معرفی شد، می‌تواند در خانه شما بچرخد و کارهایی مانند بررسی اینکه آیا چراغ‌ها یا لوازم خانگی روشن هستند را انجام دهد. همچنین می‌تواند به عنوان یک «گارد امنیتی» سیار عمل کند و در صورت وجود حرکت در خانه در زمانی که شما دور هستید، به شما هشدار دهد.

Samsung Bot Handy: این ربات مفهومی که در سال 2021 معرفی شد، دارای بازوهای متحرکی است که می‌تواند برای انجام کارهایی مانند برداشتن اشیاء و خاموش کردن لوازم خانگی استفاده شود. همچنین می‌تواند به عنوان دستیار شخصی عمل کند و به شما در انجام کارهایی مانند تنظیم آلارم یا پخش موسیقی کمک کند.

اشیاء رباتیک: این استارت‌آپ در حال توسعه ربات‌های دوپای متعددی است که می‌توانند برای انجام کارهای مختلف خانگی، از جمله خاموش کردن لوازم خانگی استفاده شوند. ربات‌های این شرکت از هوش مصنوعی و بینایی کامپیوتری برای ناوبری در خانه شما و تعامل با محیط اطراف خود استفاده می‌کنند.

اینها تنها چند نمونه از ربات‌های دوپای هوش مصنوعی هستند که می‌توانند لوازم خانگی را خاموش کنند. با پیشرفت فناوری هوش مصنوعی و رباتیک، احتمالاً این ربات‌ها رایج‌تر و توانمندتر می‌شوند.

در اینجا چند مزیت بالقوه استفاده از ربات‌های دوپای هوش مصنوعی برای خاموش کردن لوازم خانگی وجود دارد:

  • می‌توانند به صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک کنند. با خاموش کردن خودکار لوازم خانگی زمانی که از آنها استفاده نمی‌شود، می‌توانند به کاهش مصرف انرژی شما کمک کنند.
  • می‌توانند برای افراد مسن یا معلول مفید باشند. برای افرادی که به سختی می‌توانند به لوازم خانگی دسترسی پیدا کنند یا آنها را خاموش کنند، می‌توانند مفید باشند.
  • می‌توانند خانه شما را امن‌تر کنند. با خاموش کردن خودکار لوازم خانگی زمانی که از آنها استفاده نمی‌شود، می‌توانند به جلوگیری از آتش‌سوزی و سایر خطرات کمک کنند.

البته، برخی از چالش‌های بالقوه نیز برای استفاده از ربات‌های دوپای هوش مصنوعی برای خاموش کردن لوازم خانگی وجود دارد:

  • می‌توانند گران باشند. هزینه این ربات‌ها ممکن است در ابتدا بالا باشد، که می‌تواند آنها را برای برخی افراد غیرقابل دسترس کند.
  • می‌توانند پیچیده باشند. استفاده و برنامه‌ریزی این ربات‌ها ممکن است برای برخی افراد دشوار باشد.
  • می‌توانند حریم خصوصی را نقض کنند. این ربات‌ها می‌توانند داده‌هایی در مورد عادات شما جمع‌آوری کنند که می‌توانند برای اهداف بازاریابی یا سایر مقاصد استفاده شوند.

در مجموع، ربات‌های دوپای هوش مصنوعی که می‌توانند لوازم خانگی را خاموش کنند، فناوری نوظهوری با پتانسیل مزایای متعدد هستند. با این حال، برخی از چالش‌های بالقوه نیز برای استفاده از این ربات‌ها وجود دارد که باید قبل از استفاده گسترده از آنها در نظر گرفته شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کنترل صدا با هوش مصنوعی ال جی" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کنترل صدا با هوش مصنوعی ال جی"، کلیک کنید.