کودکان باید مهارت‌های شنا را بیاموزند

کودکان باید مهارت‌های شنا را بیاموزند

با شروع فصل تابستان، یکی از فعالیت هایی که کودکان به آن علاقه مند هستند، اسکیت روی یخ است، به همین دلیل است که همه آنها باید مهارت هایی را بیاموزند که از غرق شدن آنها جلوگیری کند.

به گزارش سیمارتیکل، همه کودکان باید بتوانند در عمقی بیشتر از قد خود قدم بردارند یا به داخل آب بپرند و بتوانند با خیال راحت به سطح آب برگردند و شناور بمانند.

آنها باید بتوانند به سرعت در آب حرکت کنند و مکان امنی پیدا کنند، تنفس را با حرکت به جلو در آب و خروج از آب هماهنگ کنند.

شنا در آبهای آزاد

آبهای آزاد مانند دریاچه با استخرهای حیاط خلوت تفاوت زیادی دارد.

کودکان باید توجه داشته باشند که دریاچه دارای دید محدود و سطح ناهموار است. آنها همچنین باید در مورد جریان ها و جریان های پاشنه که می توانند آنها را به زیر آب بکشند و از ساحل دور کنند، آموزش ببینند.

کارشناسان توصیه می کنند که کودکان عمق آب را بدانند تا در کم عمق شیرجه نزنند و آسیب نبینند.به گفته نشریه تخصصی “Medical Express”، زمانی که در ساحل یا دریاچه هستید، استفاده از مناطق مشخص شده برای شنا یا تفریح ​​بسیار مهم است. به دنبال علائم ارسال شده در مورد خطرات آب و زمان در دسترس بودن نجات غریق باشید.

کارشناسان می گویند همیشه با یک دوست یا در منطقه ای که توسط نجات غریق نظارت می شود شنا کنید.

همچنین مطمئن شوید که توانایی شنای خود را دست بالا نگیرید و محدودیت های خود را بدانید.

آیا کودکان با تجربه کمتر جلیقه نجات استاندارد بپوشند و اندازه جلیقه نجات باید متناسب با قد و وزن کودک باشد.

به کودکان شنا را تحت نظارت بزرگسالان آموزش دهید

بهتر است به کودکان بیاموزید که همیشه آب را در دسترس بزرگسالان نگه دارند و همیشه برای نزدیک شدن به آب اجازه بگیرند.

قوانین ایمنی از جمله دویدن یا هل دادن یکدیگر و غرق شدن افراد در استخر را رعایت کنید. همچنین بهتر است هنگام شنا یا پریدن در آب از جویدن آدامس یا غذا خوردن خودداری کنید.

کارشناسان توصیه می کنند که کودکان عمق آب را بدانند تا در کم عمق شیرجه نزنند و آسیب نبینند.

بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده، غرق شدگی علت اصلی مرگ و میر کودکان 1 تا 4 ساله و دومین علت مرگ غیرعمد کودکان 5 تا 14 ساله در این کشور است.

طبق آمار ایالات متحده، 973 کودک زیر 19 سال در سال 2021 غرق شدند و نزدیک به 6500 کودک پس از حوادث نزدیک به غرق شدن در اورژانس تحت درمان قرار گرفتند.

مهمترین ویژگی ایمنی استخر حیاط خلوت، مانعی مانند نرده ایمنی برای جلوگیری از ورود تصادفی به آب است.

از کودکان بی تجربه جلیقه نجات استاندارد بپوشید و اندازه جلیقه نجات باید متناسب با قد و وزن کودک باشد.بسیاری از کودکانی که در خانه غرق شدند، زمانی که انتظار نمی رفت در آب باشند، این کار را انجام دادند.

به گفته صلیب سرخ آمریکا، در برخی موارد، کودکان تحت مراقبت یکی از والدین یا هر دو برای کمتر از پنج دقیقه قبل از اینکه داخل استخر سر بخورند و غرق شوند، دور از چشم بوده اند.

تدروس آدهانوم گبریسوس، دبیر کل سازمان جهانی بهداشت گفت: سالانه صدها هزار نفر در سراسر جهان غرق می شوند. بیشتر این مرگ و میرها با راه حل های مبتنی بر شواهد و کم هزینه قابل پیشگیری هستند.

سفیر جهانی مبارزه با بیماری های غیرواگیر و آسیب های سازمان جهانی بهداشت افزود: در بسیاری از موارد می دانیم چه اقداماتی به جلوگیری از غرق شدگی کمک می کند. ما ابزار و راهنمایی برای کمک به دولت ها در اجرای راه حل ها را داریم و اگر با هم کار کنیم، می توانیم جان هزاران نفر را نجات دهیم.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کودکان باید مهارت‌های شنا را بیاموزند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کودکان باید مهارت‌های شنا را بیاموزند"، کلیک کنید.