گرمازدگی بیش از ۴۰۰ تن در کشور طی ۱۰ روز اخیر

گرمازدگی بیش از ۴۰۰ تن در کشور طی ۱۰ روز اخیر

سخنگوی اورژانس کشور از گرمازدگی ۴۰۴ نفر در کشور خبر داد.

بابک یکتاپرست در گفت وگو با سیمارتیکل وی در خصوص آمار گرمازدگی در کشور گفت: با توجه به موج گرما در کشور، اورژانس در استان ها و مناطقی که دمای بالا پیش بینی شده بود نیز هشدارهایی صادر کرده است و این هشدار همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اقدامات اورژانسی در این زمینه از 12 مردادماه آغاز شده است، گفت: طبق آمار ما تا صبح امروز در مجموع 404 نفر دچار گرمازدگی شده اند که از این تعداد 305 نفر شخصا به مراکز و پایگاه های اورژانس سراسر کشور مراجعه کرده اند. کشور. .

سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه 99 نفر با اورژانس 115 تماس گرفتند و درخواست کمک کردند، گفت: 50 نفر از اورژانس در محل حادثه تحت مراقبت قرار گرفتند و 49 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش اکتاپرست، در حال حاضر، هفت نفری که از گرما آسیب دیده و با تشخیص گرمازدگی در بیمارستان بستری شده اند، همچنان در بیمارستان بستری هستند و مراقبت های پزشکی بیشتری دریافت می کنند.

وی توصیه می کند در هوای گرم به ویژه در ساعات اوج تابستان تا حد امکان از تردد غیرضروری خودداری شود. مقدار زیادی آب و مایعات بنوشید و از فعالیت های سنگین مانند دویدن، کوهنوردی و غیره اجتناب کنید.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گرمازدگی بیش از ۴۰۰ تن در کشور طی ۱۰ روز اخیر" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گرمازدگی بیش از ۴۰۰ تن در کشور طی ۱۰ روز اخیر"، کلیک کنید.