انتخاب نیروهای کارآمد مشارکت حداکثری مردم را می طلبد – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

انتخاب نیروهای کارآمد مشارکت حداکثری مردم را می طلبد - خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سیمارتیکل، حجت الاسلام محمد سادات عصر شنبه در جمع اعضای شورای ایتلاف کردستان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: این اعضا متعهدانه در استان پیگیر گفتمان انقلابی هستند و جریان پویایی است که هر روز به اعضای آن افزوده می شود که بر خرد جمعی استوار بوده و به دنبال همگرایی نیروهای ارزشی است.

وی بیان کرد: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هستیم و حول این محور بحث ما می چرخد بطوریکه در دوران انقلاب انتخابات متعددی داشتیم اما این انتخابات پیش رو از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: مجلس در راس امور است و نظارت بر دولت و وزرا را برعهده دارند و باید افرادی انتخاب شوند که بتوانند پاسخگوی اطمینان و اعتماد مردم باشند.

حجت الاسلام سادات تصریح کرد: بعد از روی کارآمدن دولت این اولین انتخابات است که ذیل گفتمان انقلابی و بعد از دو سال روی کارآمدن دولت رییسی برگزار می شود.

دشمن می خواهد نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد

وی با اشاره به اینکه بعد از فتنه چندوجهی و ترکیبی سال گذشته که کودتای تمام عیار سیاسی علیه نظام اسلامی بود این نخستین انتخابات است که برگزار می شود، افزود: طبیعی است دشمن بدنبال آن است که نظام را ناکارآمد جلوه دهد.

رییس شورای ایتلاف استان کردستان افزود: امروز در شرایط حساسی قرار داریم و مردم ما باید هوشیارتر و آگاه تر از همیشه در عرصه انتخابات حاضر شوند.

حجت الاسلام سادات خاطر نشان کرد: نمایش مردم سالاری و آبروی نظام اسلامی در گرو انتخابات پرشور است و شورای نیروهای انقلابی فراگیرترین جریان سیاسی کشور است که باید برای حضور پرشور مردم گام بردارد.

لزوم ایجاد شور انتخاباتی در کردستان

وی تصریح کرد: باید به دنبال شور انتخاباتی باشیم و نیروهای کارآمد در طراز ملی روی کار بیایند و بخشی از مشکلات جامعه مرتفع شود.

میمنت آبادی عضو شورای ایتلاف کردستان نیز در این جلسه اضافه کرد: وظیفه ما دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات است و باید تمام توان و ظرفیت را بر این مهم متمرکز کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخاب نیروهای کارآمد مشارکت حداکثری مردم را می طلبد – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخاب نیروهای کارآمد مشارکت حداکثری مردم را می طلبد – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.