با این روش دهک بندی یارانه را استعلام بگیرید

با این روش دهک بندی یارانه را استعلام بگیرید

سیمارتیکل:

علیرضا عسگریان معاون رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به میزان استقبال خانواده ها از طرح کالابرگ، گفت: در ابتدای اجرای این طرح کمتر از 3000 معامله انجام شد. ساخته شده در روز گزارش ها حاکی از آن است که تعداد تراکنش های ماهانه در آن زمان بین 100000 تا 150000 بوده است.

وی تصریح کرد: به تدریج طرح کالابرگ مورد استقبال خانواده ها قرار گرفت و به جایی رسید که حجم معاملات افزایش یافت. فجران اوج معاملات قبل از اجرای طرح بود و به حدود 250 هزار تراکنش در روز رسید. طبق اعلام وزارت رفاه، این عدد به عنوان عدد بسیار خوبی در نظر گرفته شد.

معاون رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به افزایش وام دهی در طرح کالابرگ گفت: در حال حاضر معاملات این طرح به 3 میلیون تراکنش در روز رسیده است. انتظار نداشتیم در این مدت به چنین عددی برسیم.

عسگریان با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد یارانه بگیران از طرح کالابرگ استقبال کرده اند، افزود: در مدت 10 روز استقبال از طرح کالابرگ به 20 میلیون نفر رسید و این روند همچنان ادامه دارد.

وی گفت: یارانه بگیران برای اطلاع از موقعیت جغرافیایی، آدرس و اطلاعات مغازه ها و فروشگاه های متصل به طرح کالابرگ می توانند به اپلیکیشن «شما» مراجعه کنند. تمامی اطلاعات مربوط به طرح کالابرگ در این برنامه موجود است.

معاون رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه سرپرستان خانوار می توانند با مراجعه به سایت پشتیبانی از سامانه عشر مطلع شوند، افزود: تنها سرپرستان خانوار می توانند به این سامانه و پس از دریافت کد مراجعه کنند. به صورت پیامک به تلفن همراه سایر فرآیندهای خود را در این سامانه از طریق ردیابی کنید

عسگریان در خصوص کندی سایت و اپلیکیشن پشتیبانی «شما» در چند روز اخیر، تصریح کرد: این مشکل به دلیل افزایش تعداد بازدیدکنندگان و رشد و افزایش سرور با اقدامات انجام شده است. مشکلات پهنای باند نیز در این بخش حل شده است.

وی با اشاره به اینکه یارانه بگیران یک ماه فرصت دارند تا از یارانه خود در طرح کالابرگ استفاده کنند، افزود: برخلاف برخی شایعات، یارانه بگیران دو روز فرصت ندارند تا از یارانه خود در طرح کالابرگ استفاده کنند. همانطور که گفته شد از زمان ارایه یارانه یک ماه فرصت برای بهره مندی از یارانه در طرح کالابرگ وجود دارد. در غیر این صورت یارانه آنها باقی می ماند.

زیرمجموعه امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین به افزایش تعداد فروشگاه ها و مغازه های مرتبط با طرح کالابرگ اشاره می کند و می گوید: در ابتدای این طرح 51 تا 52 هزار مغازه وجود داشت. و فروشگاه ها به پروژه پیوست شده است. اما اکنون تعداد مغازه ها و فروشگاه ها به بیش از 220 هزار فروشگاه رسیده است و خانواده ها برای بازدید از آنها مشکلی نخواهند داشت.

عسگریان با اشاره به تشکیل برخی صف ها در برخی شهرها و استان ها گفت: این افراد می توانند از اپلیکیشن «شما» از فروشگاه های دیگر برای خرید اقلام مورد نیاز در طرح کالابرگ استفاده کنند. هیچ محدودیتی در این دسته وجود ندارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "با این روش دهک بندی یارانه را استعلام بگیرید" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "با این روش دهک بندی یارانه را استعلام بگیرید"، کلیک کنید.