ترافیک پرحجم اما روان صبحگاهی در معابر پایتخت

ترافیک پرحجم اما روان صبحگاهی در معابر پایتخت

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی در جاده های پایتخت پرداخت و گفت: صبح امروز خودروها در محورهای شهید لشکری، شهید همت، شهید نواب، شهید زین الدین، شهید حکیم، شهید بابایی و بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی حرکت کردند. . حداکثر ترافیک..

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت وگو با سیمارتیکل. وی در خصوص وضعیت ترافیک صبحگاهی در خیابان های تهران در روز یکشنبه 29 فروردین ماه گفت: بر اساس رصد انجام شده توسط مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت 6:30 صبح امروز، تردد صبحگاهی به سمت غرب به شرق و جنوب شرق بوده است. مسیرهای شرقی-غربی و در شمال و جنوب مرکز تهران بودیم. این وضعیت به تدریج افزایش یافت و حدود ساعت 7:30 به اوج خود رسید. در حال حاضر شاهد هستیم که حجم ترددها به تدریج کاهش می یابد و تا قبل از ظهر به حالت عادی می رسد.

وی درباره وضعیت ترافیکی خیابان های تهران گفت: ازدحام ترافیک در بزرگراه شهید بابایی محدوده امام علی (ع)، بزرگراه شهید سلیمانی در محدوده شهید صیاد شیرازی و میدان رسالت، بزرگراه شهید زین الدین در تهران. محوطه. شمس آباد، منطقه شقایق بزرگراه علامه، بزرگراه امام علی (ع) منطقه جامباجان، منطقه جنت آباد غرب بزرگراه شهید همت و غیره.

شریفی با بیان اینکه در برخی از محورهای بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم، گفت: از میدان فتح به سمت میدان آزادی در ضلع جنوبی به شمالی بزرگراه آیت الله سعیدی، از انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی جنوب- شمال در تونل توحید تا ورودی بزرگراه شهید چراغی نیز در ساعات صبح شاهد ترافیک پرحجم و نیمه سنگین هستیم. در خیابان آزادی، مسیر غرب به شرق شهدا و بزرگان، میدان امام رضا(ع) و خیابان ولیعصر، پارک وی حدفصل به تجریش نیز شاهد ترافیک سنگینی هستیم.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترافیک پرحجم اما روان صبحگاهی در معابر پایتخت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترافیک پرحجم اما روان صبحگاهی در معابر پایتخت"، کلیک کنید.