پایان کار تیم های میکس تفنگ در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی

پایان کار تیم های میکس تفنگ در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی

تیم های میکس تفنگ ایران در مسابقات جهانی تیراندازی و سهمیه المپیک برزیل در رده های پنجم و چهاردهم قرار گرفتند.

به گزارش سیمارتیکل، در سومین روز از مسابقات جهانی تیراندازی که مرحله نهایی رقابت های کسب سهمیه المپیک پاریس نیز به شمار می رود، نمایندگان ایران در مرحله مقدماتی ماده میکس تیمی تفنگ روی خط تیر قرار گرفتند.

تیم اول ایران متشکل از نجمه خامتی و امیرمحمد نکونام با امتیاز 629.9 پنجم شد و با 0.6 کمتر از تیم چهارم از صعود به دیدار رده بندی بازماند. همچنین تیم دوم ایران متشکل از شارمینا چهلمیرانی و هادی غرباغی با 627 امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفت و هر دو تیم از راهیابی به فینال بازماندند.

تیم های فرانسه و نروژ به فینال و تیم های اسپانیا و سوید به رده بندی می روند. سهمیه المپیک به مسابقات ترکیبی اختصاص نمی یابد.

فردا دور مقدماتی تفنگ مردان و زنان ادامه دارد.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و مرحله نهایی توزیع سهمیه المپیک پاریس با حضور 466 ورزشکار از 76 کشور از 24 تا 31 فروردین ماه در برزیل برگزار می شود. در این مسابقات در هر رشته دو سهمیه در نظر گرفته شده است.

ایران در این مسابقات 15 نماینده دارد و نمایندگان ایران در تپانچه بادی مردان و زنان از راهیابی به فینال بازماندند.

همچنین تیم های مختلط تفنگ بادی و تپانچه از راهیابی به فینال بازماندند.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پایان کار تیم های میکس تفنگ در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پایان کار تیم های میکس تفنگ در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی"، کلیک کنید.