دزفول را هم آب برد + عکس

سیمارتیکل:

حبیب الله سوجانگر بخشدار سرآشات دژفول امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: دسترسی به روستای مهار برنجی علیا و سفلی و روستای میدان این بخش به طور کامل قطع شده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به طغیان رودخانه های موسمی و شست و شوی زیرساخت های جاده ای در سه قسمت این تقسیم بندی، از شهروندان اکیداً درخواست می شود از تردد به قطعه یازدهم تا عادی شدن وضعیت خودداری کنند.

حسین رحیمی بخشدار چغامیش دژفول نیز در گفت وگو با خبرنگار آنلاین سیمارتیکل اظهار داشت: بر اثر بارندگی شدید و طغیان رودخانه فصلی لر، جاده بلدیه به چغامیش مسدود شد و بخشداری، شهرداری چغامیش و روستای بلدیه کنترل این مسیر را در دست داشتند. جاده.

وی ادامه داد: در حال حاضر جاده صعب العبور است و رانندگان مجبور به تردد از مسیرهای جایگزین هستند.

شهرستان دژفول دارای چهار بخش مرکزی سردشت، شاهیون و چغامیش است و بر اساس پیگیری های خبرگزاری آنلاین سیمارتیکل دو بخش مرکزی و هیچ جاده ای در شاهیون مسدود نشد.

نیلوفرهای روز هم در آب شسته می شوند+تصاویر

دزفول رکورددار بیشترین میزان بارندگی است

مدیرکل هواشناسی خوزستان از بارندگی 114.7 میلی متری باران در دزفول خبر داد.

محمد سبزذری مدیرکل هواشناسی خوزستان درباره آخرین بارندگی در خوزستان گفت: تا ساعت 15:30 امروز 114.7 میلی متر در دزفول ثبت شد که بیشترین میزان بارندگی ثبت شده در استان است.
وی همچنین افزود: سالند دژفول 114.4 میلی متر، حسینیه اندیمشک 97.6 میلی متر، صفی آباد دژفول 86.3 میلی متر، بیدربا اندهیمک 71.5 میلی متر، اروندکنار 64 میلی متر، شوش 56.2 میلی متر، چویبده 52 میلی متر، اندیمش 3 میلی متر، 30 میلی متر، 30 میلی متر، 30 میلی متر، 30 میلی متر 29.3 میلی متر.
سبززاری ادامه داد: هندیجان 20.1، آقاذری 19.9 میلی متر، بستان 17.9 میلی متر، اهواز کریشی 14.8 میلی متر، زایزنه 12.1 میلی متر، دزپارت 10.1 میلی متر، امیدیه 9 میلی متر، مسجد سوله 8 میلی متر، شوله 8 میلی متر شتر 7 میلی متر گزارش شد.
سابجاری ادامه داد: بارندگی در شادگان 6.1 میلی متر، ایجه 5.4 میلی متر، کالا تال 5 میلی متر، ام دیواس 3.5 میلی متر، آبادان 3.5 میلی متر و دانشکده نفت کارون 3.2 میلی متر در فرهنگ شهر اهواز 2 میلی متر است. فرودگاه اهواز 1.5 میلی متر، رامهرمز 1.4 میلی متر و گتوند 0.6 میلی متر.

آبگرفتگی خیابان های یک روزه تا ساعاتی دیگر به طور کامل برطرف می شود

فرماندار ویژه شهرستان دیزفول گفت: با حضور نهادهای امدادی، گروه های جهادی و مردمی تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است و تا ساعاتی دیگر آبگرفتگی به طور کامل برطرف می شود.

علیرضا خردمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول درباره آخرین وضعیت آبگرفتگی خیابان دزفول گفت: بارندگی از صبح زود آغاز شد و از ساعت 23 شدت بارندگی به بیش از 100 میلی متر افزایش یافت. در دو ساعت ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه این میزان بارندگی در شهرستان دزفول بی سابقه بوده است، افزود: برخی معابر و منازل این شهرستان دچار آبگرفتگی شد و تمام تلاش نیروهای امدادی، نیروهای مسلح، سپاه و ارتش معابر را پاکسازی کردند.

فرماندار ویژه دیزفول گفت: برخی از محورهای روستایی بر اثر بارندگی مسدود شده و آسیب به زیرساخت ها و تجهیزات پشتیبانی برای رفع انسداد جاده ها به مناطق حادثه دیده ارسال شده است.

وی افزود: با حضور نهادهای امدادی، گروه های جهادی و مردم تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است و تا ساعاتی دیگر آبگرفتگی به طور کامل برطرف می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دزفول را هم آب برد + عکس" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دزفول را هم آب برد + عکس"، کلیک کنید.