بهترین دروازه بان جهان بازگشته است

بهترین دروازه بان جهان بازگشته است

ستاره اسپانیایی اشاره کرد که تیبو کورتوا در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا به بهترین فرم خود بازگشته است.

به گزارش سیمارتیکل، آنچلوتی کورتوا را برای فینال ومبلی می خواهد. دروازه بان آسیب دیده بلژیکی در دیدار مقابل آلاوس در ترکیب قرار گرفت و اعتماد به نفس، چابکی و قدرت بدنی خود را نشان داد و مهمتر از همه اکنون بدون مصدومیت است. اکنون بحث در مورد اینکه کدام یک بین لونین و کورتوا در دروازه ریال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود بسیار داغ شده است.

به گزارش آس، دروازه بان بلژیکی در این دیدار 10 سیو انجام داد و درخشش خوبی از خود به نمایش گذاشت. او اولین دروازه بان مادریدی پس از کاسیاس (10 سیو و یک کلین شیت) است که به این رکورد می رسد. اکنون برنامه این است که لونین یکی از دو بازی باقی مانده لیگ و کورتوا در دیگری بازی کند. ریال ابتدا به مصاف ویاریال می رود و سپس به مصاف بتیس می رود. هر دروازه بانی که مقابل بتیس بازی کند احتمالاً در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد. انتظار می رود لونین در بازی روز یکشنبه مقابل ویاریال و کورتوا در دیدار نهایی مادرید مقابل بتیس در فینال لیگ قهرمانان اروپا در دروازه باشند.

لونین در این فصل 30 بازی انجام داد و 12 بار کلین شیت کرد. درخشش او مقابل لایپزیگ یا منچسترسیتی، مادرید را به لیگ قهرمانان اروپا سوق داد. اگر مادرید در ومبلی باشد، بیشتر به لطف لونین خواهد بود، اما حالا دروازه بان بلژیکی در فینال بازی خواهد کرد. این چیزی است که آنچلوتی می خواست و می خواهد. هیچ بحثی وجود ندارد.

با وجود قطعی شدن قهرمانی ریال مادرید در لالیگا، این تیم همچنان قدرتمندانه حریفان را شکست می دهد. شاگردان آنچلوتی در هفته 36 رقابت های لالیگا با 5 گل آلاوس را شکست دادند.

تیبو کورتوا در اوایل فصل رباط صلیبی خود را پاره کرد و باعث شد چندین بازی را از دست بدهد. در غیاب او، کپا و لونین برای مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بازی کردند.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهترین دروازه بان جهان بازگشته است" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهترین دروازه بان جهان بازگشته است"، کلیک کنید.