کاهش قیمت سکه؛ افزایش قیمت طلا!

کاهش قیمت سکه؛ افزایش قیمت طلا!

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به نوسانات بازار سکه و طلا در هفته گذشته و آرامش حاکم بر بازار داخلی اشاره کرد و گفت: اگرچه قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی 31 دلار افزایش یافت، اما سکه نوسان چندانی نداشت. قیمت ها و قطعات کوچک سکه با کاهش قیمت همراه شد. اما به دلیل افزایش قیمت های جهانی، طلا مسیر متفاوتی نسبت به ارزهای کوچکتر داشت و افزایش قیمت را تجربه کرد.

نادر بذرفشان در گفت وگو با سیمارتیکل، درباره شرایط بازار ارز و طلا در هفته گذشته اظهار کرد: در هفته گذشته بازار به طور کلی آرام و به دور از نوسانات خاص بود. اگرچه برخی روزها شاهد افزایش نوسانات و برخی روزها کاهش بودیم، اما در مجموع هفته گذشته بازار آرام و به دور از التهاب بود. اما همچنان رکود و کاهش تقاضا در بازار; به حدی که این رکود فعالیت اقتصادی صنعت طلا و جواهرسازی را در معرض خطر جدی قرار داده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران اعلام کرد: با وجود آرامش در بازار، بازارهای جهانی آرام نبود و شاهد نوسان قابل توجهی در بازار جهانی طلا بودیم. در طول هفته بین 8 تا 15 دلار نوسان داشت اما در پایان هفته با نوسان محسوس قیمت هر اونس طلا نسبت به ابتدای هفته 31 دلار افزایش یافت. در حال حاضر آخرین قیمت ثبت شده هر اونس طلا در بازارهای جهانی 2363 دلار است.

سکه 50 هزار تومان افزایش یافت اما 350 هزار تومان از حباب خارج شد.

وی در خصوص آخرین قیمت معاملات سکه و طلا در بازار و تغییر قیمت آن نسبت به ابتدای هفته گفت: هر قطعه سکه طرح جدید نسبت به ابتدای هفته 50 هزار تومان افزایش داشت. دیروز (پنجشنبه) آخرین معامله 4 میلیون تن بود. سکه طرح قدیم 100 هزار تومان نسبت به ابتدای هفته کاهش قیمت داشت و به 36 میلیون و 700 هزار تومان رسید. نیم سکه و ربع سکه هر کدام در هفته گذشته 150 هزار تومان کاهش قیمت داشتند و در پایان هفته قیمت ها 22 میلیون و 650 هزار تومان (نیم سکه) و 14 میلیون و 600 هزار تومان (ربع) تعیین شد. ارز)، به ترتیب. سکه یک روستای بانک مرکزی نیز بدون تغییر 6900 هزار تومان معامله شد.

بذرفشان از کاهش حباب ارز در هفته جاری با وجود افزایش جزئی خبر داده و گفته است: اگرچه قیمت ارز نسبت به ابتدای هفته کمی افزایش یافته است، اما حباب آن نسبت به ابتدای هفته 350 هزار تومان کاهش یافته است. . در حال حاضر قیمت هر قطعه سکه تمام بهار 740 هزار تومان است.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش قیمت سکه؛ افزایش قیمت طلا!" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش قیمت سکه؛ افزایش قیمت طلا!"، کلیک کنید.