آخرین وضعیت مذاکره پرسپولیس با ۴ بازیکن

آخرین وضعیت مذاکره پرسپولیس با ۴ بازیکن

سیمارتیکل:

فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند و همچنین جدایی مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر در روز اول نقل و انتقالات، پرسپولیس را با چالش بزرگی مواجه کرد و تلاش ها برای بازگرداندن ترابی و اسماعیلی فر تاکنون بی نتیجه مانده است.

به گزارش سیمارتیکل، باشگاه پرسپولیس پس از اطلاع از جدایی قطعی ترابی و بیرانوند، با چند گزینه وارد مذاکره جدی شده است تا با رونمایی از خرید جدید، هر چه زودتر جو بین هواداران قرمز را آرام کند.

پرسپولیسی ها که تنها موفق به تمدید قرارداد مرتضی پورعلیگنزی و وحید امیری شده اند، علاوه بر جذب چند بازیکن دیگر از جمله سروش رفیعی، عیسی آل کثیر و علی، به دنبال جذب چند بازیکن سرشناس هستند و در حال مذاکره جدی با آنها هستند. نعمتی.

علی علیپور، محمدرضا آزادی، مهدی لیموچی و محمدرضا اخباری چهار بازیکنی هستند که مذاکرات با آنها در مراحل پایانی است و پرسپولیس انتظار دارد اوایل هفته آینده حداقل از دو بازیکن از این چهار بازیکن رونمایی کند.

مذاکرات پرسپولیس و علی علیپور فعلا به دلیل اختلافات مالی به بن بست رسیده و قرار است تا یکی دو روز آینده سرنوشت نهایی این انتقال مشخص شود. ظاهرا باشگاه پرسپولیس معتقد است که قرارداد علیپور باید کمتر از قرارداد تیم ملی باشد و منتظر پاسخ نهایی این بازیکن با ارائه پیشنهاد خود هستند.

مهدی لیموچی و محمدرضا اخباری که گزینه های اصلی پرسپولیس برای جانشینی ترابی و بیرانوند هستند در حال حاضر با مشکل انطباق مواجه هستند اما باشگاه پرسپولیس امیدوار است در روزهای آینده مشکل این دو بازیکن را حل کند. باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با باشگاه آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان برای گرفتن امتیاز آغاز کرده است.

محمدرضا آزادی دیگر بازیکن مورد نظر پرسپولیس با وجود علاقه به پیوستن به قرمزها با یک باشگاه اماراتی قرارداد امضا کرده که قرار است ابتدا تکلیف آن مشخص شود. قرار است طی روزهای آینده باشگاه نساجی آزادی و باشگاه امارات وضعیت نهایی امضای قرارداد با پرسپولیس را به همراه مدیران این باشگاه ها اعلام کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین وضعیت مذاکره پرسپولیس با ۴ بازیکن" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین وضعیت مذاکره پرسپولیس با ۴ بازیکن"، کلیک کنید.