کاشت ۵۰ هزار اصله درخت در بوستان چیتگر تا پایان سال

کاشت ۵۰ هزار اصله درخت در بوستان چیتگر تا پایان سال

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: تا پایان امسال حداقل 50 هزار اصله درخت در پارک جنگلی چیتگر کاشته می شود.

به گزارش سیمارتیکل، مهدی پیرهادی در خصوص کاشت درختان جدید به جای درختان خشک در پارک جنگلی چیتگر گفت: با پیگیری های انجام شده تا پایان امسال حداقل 50 هزار اصله درخت جایگزین درختان خشک این پارک می شود.

وی با تاکید بر تعویض دوره ای و در زمان مناسب این درختان خاطرنشان می کند: با این وجود این امر باید تا پایان سال به پایان برسد.

پیرهادی در خصوص نوع درختان برنامه ریزی شده برای کاشت در پارک جنگلی چیتگر گفت: نوع درختان متناسب با شرایط پارک است.

به گزارش سایت شهر، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری بیست و دوم نیز روز گذشته اعلام کرد: اقداماتی برای کاهش مصرف آب، سازگاری و درختان بومی مقاوم به آفات و بیماری ها، کاشت درختانی مانند زبان گنجشک، بنفش، کاج سیاه، خالدار، و غیره که باید گرفته شود گنجانده شده است.

محمدحسن فصیح گفت: 4 هزار و 700 اصله درخت در این پارک قطع شده و پس از انجام اقدامات لازم، اداره منابع طبیعی طرح جایگزینی آنها را اجرا می کند. همچنین طی هفته های گذشته با حضور دادستان عمومی و انقلاب تهران هزار اصله درخت در ضلع غربی بوستان چیتگر کاشته شد و طبق برنامه ریزی های انجام شده 4 هزار اصله درخت دیگر کاشته می شود.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاشت ۵۰ هزار اصله درخت در بوستان چیتگر تا پایان سال" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاشت ۵۰ هزار اصله درخت در بوستان چیتگر تا پایان سال"، کلیک کنید.