آغاز عملیات ریل‌گذاری و روسازی مسیر خط متروی تهران – اسلامشهر

آغاز عملیات ریل‌گذاری و روسازی مسیر خط متروی تهران - اسلامشهر

پس از اتمام مطالعه و بررسی مهندسی ارزش بر اساس استانداردهای اجرایی، عملیات خط ریلی و روسازی خط متروی تهران – اسلامشاه از ابتدای تیرماه سال جاری آغاز شده و پیش بینی می شود در صورت تامین به موقع منابع مالی، عملیات اجرایی خط ریلی و روسازی متروی تهران – اسلامشاه آغاز شود. ، این عملیات در پایان سال 1404 به پایان رسید

به گزارش سیمارتیکل، شرکت راه آهن تهران و حومه (مترو) مدیرعامل شرکت مترو اسلامشهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل. رضا قاسمی از آخرین وضعیت پروژه احداث خط مترو می گوید. شهر: پس از اتمام عملیات حفاری مکانیکی خط تونل خط مترو تهران – اسلامشهر که در پاییز سال گذشته اجرا شد، پیگیری های لازم برای مطالعه و تهیه ابزار و تجهیزات مربوط به این مسیر انجام شد و هم اکنون 400 متر بعد از ایستگاه میدان نماز از مسیر تی آزادگان تا 5.10 کیلومتر فاز ریل گذاری و روسازی به عنوان خط خروجی و خط برگشت در حال انجام است. این مسیر در نهایت شامل سه ایستگاه چهاردانگه، شاطره و میدان نماز می شود و با راه اندازی آن، دسترسی به اسلامشهر از طریق خط 3 مترو تهران امکان پذیر می شود.

دکتر. قاسمی در ادامه افزود: برای تکمیل خط ریلی و روسازی این مسیر 5.10 کیلومتری حدود 18 ماه پیش بینی می شود و امیدواریم با تدارک به موقع اعتبار و منابع مالی لازم بتوانیم. شاهد تکمیل این قسمت از پروژه و تکمیل فاز سنگفرش خط متروی تهران – اسلامشاه باشیم تا در سال آینده تکمیل شود.

لازم به ذکر است خط متروی تهران-اسلامشاه ادامه 3 خط شبکه متروی پایتخت است و فاز اول آن در قالب تونل دو خطه به طول 10500 متر با 3 ایستگاه در حال اجرا است. تکمیل شد. .

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز عملیات ریل‌گذاری و روسازی مسیر خط متروی تهران – اسلامشهر" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز عملیات ریل‌گذاری و روسازی مسیر خط متروی تهران – اسلامشهر"، کلیک کنید.