تنها شناگر ایران در المپیک چهل و هشتم شد

تنها شناگر ایران در المپیک چهل و هشتم شد

سامیر عبدلی در مسابقات مقدماتی 100 متر آزاد المپیک با زمان 50 ثانیه و 63 صدم ثانیه و در مجموع 48 به مقام چهارم دست یافت.

به گزارش سیمارتیکل، سمیر عبدلی نماینده شنای ایران در بازی های المپیک پاریس رقابت های خود را در این دوره از بازی ها امروز (سه شنبه 18 مردادماه) از ساعت 12:45 دقیقه به وقت ایران آغاز کرد و در ماده 100 متر آزاد به مصاف حریف خود رفت. رویداد

ابدالی در رده هشتم کلاس پنجم به مصاف رقبای خود از جمهوری دومینیکن، ارمنستان، لبنان، باربادوس، بحرین، تایلند و هنگ کنگ رفت و در پایان با ثبت زمان 50 ثانیه و 63 صدم در رده چهارم ایستاد. دومین.

در این رده، نمایندگانی از بحرین، لبنان، باربادوس، ایران، تایلند، هنگ کنگ، ارمنستان و جمهوری دومینیکن رتبه های اول تا هشتم را کسب کردند.

نماینده بحرین موفق شد زمان 48 ثانیه و 84 صدم ثانیه را به عنوان نفر اول این رده به ثبت برساند.

با توجه به نتایج کسب شده توسط شناگران سایر رده ها، سامیار عبدلی از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

عبدلی در مسابقات مقدماتی 100 متر آزاد از بین 79 شناگر به مقام چهل و هشتم دست یافت.

16 نفر برتر از 10 دسته به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

سامیر عبدلی در بازی های المپیک به عنوان نهمین شناگر تاریخ ورزش ایران وارد آب شد.

لازم به ذکر است شنای ایران از مراحل مقدماتی بازی های المپیک بالاتر نرفت.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تنها شناگر ایران در المپیک چهل و هشتم شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تنها شناگر ایران در المپیک چهل و هشتم شد"، کلیک کنید.