تیم ملی هندبال ایران ششم آسیا شد/سهمیه جهانی از دست رفت

تیم ملی هندبال ایران ششم آسیا شد/سهمیه جهانی از دست رفت

تیم ملی هندبال پسران ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا ششم شد و از کسب سهمیه جهانی بازماند.

به گزارش سیمارتیکل، تیم ملی هندبال ایران در فینال مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا به مصاف بحرین رفت. در نیمه اول، آنها بازی را 19–20 واگذار کردند، اما در نیمه دوم با نتیجه 37–37 به تساوی رسیدند و به وقت اضافه رفتند. بحرین در وقت اضافه اول 40 بر 38 و نیمه دوم وقت اضافه را 46 بر 39 برد.

به این ترتیب تیم ملی پسران ایران ششم شد و سهمیه جهانی را از دست داد.

تیم ملی ایران در مرحله گروهی با تیم های کویت، چین و چین تایپه در مرحله گروهی پیروز شد، مقابل چین تایپه به تساوی رسید و مقابل کویت شکست خورد تا به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله اصلی شود.

آنها در مرحله دوم این مسابقات با تیم های کره جنوبی، عربستان سعودی و اردن همگروه شدند. آنها مقابل کره شکست خوردند، مقابل عربستان مساوی کردند و مقابل اردن پیروز شدند.

محمد بابلدی، احسان کندی، پارسا شهابی، امید عنایتجو، متین عادلیمنش، معین ملازینل، مهدی تیموری جاروکانی، مهرزاد مجفری، امیرحسین المحاد صالح عباسی بافقی، شادمهر خسران زاد، رضا حوثیری از ایران، محمد کثیری سیدی، سید محمد کثیری از ایران هستند. تیم ملی و مهدی آزاد منجیری هدایت تیم ملی را برعهده دارد.

دهمین دوره مسابقات هندبال نونهالان پسر از 13 تا 24 شهریورماه در اردن برگزار می شود. پنج تیم برتر این رقابت ها جواز حضور در مسابقات جهانی 2025 اسلوونی را کسب خواهند کرد.

نتایج کامل بازی های تیم ملی هندبال پسران ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا:

ایران 28 – چین 23

ایران 28 – چین تایپه 28

ایران 24 – کویت 25

ایران 22- کره جنوبی 30

ایران 26 – عربستان 26

ایران 27 – اردن 24

ایران 39 – بحرین 46

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تیم ملی هندبال ایران ششم آسیا شد/سهمیه جهانی از دست رفت" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تیم ملی هندبال ایران ششم آسیا شد/سهمیه جهانی از دست رفت"، کلیک کنید.