توصیه های وزیر به روسای فدراسیون ها: برای رقابت با دنیا باید از هوش مصنوعی استفاده کنیم

توصیه های وزیر به روسای فدراسیون ها: برای رقابت با دنیا باید از هوش مصنوعی استفاده کنیم

به گزارش خبرگزاری سیمارتیکل؛ احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان در اولین نشست مشترک با روسای فدراسیون های ورزشی و مدیران کل استان ها گفت: من به کار گروهی اعتقاد دارم و خود را یک خانواده می دانیم. ما باید به کار خود با اخلاق قهرمانانه بپوشانیم. وقتی از ورزشکاران می‌خواهیم کار خود را بر اساس اخلاق پهلوی قرار دهند، باید به خاطر داشته باشیم که روسای فدراسیون و مدیران کل ما باید مانند همیشه با اخلاق پهلوی و بر اساس رفتار و رویه پهلوی به کار خود ادامه دهند. اخلاق و باورهای کاری

وی با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) گفت: برای رهبر معظم انقلاب که همواره توجه ویژه ای به ورزش و جوانان دارند آرزوی طول عمر داریم. سخنرانی رهبر انقلاب همواره چراغ راه جامعه ورزش و جوانان است. اظهارات ایشان در زمینه های مختلف همیشه جالب است و امیدوارم فردا در دیدار جامعه ورزش با جناب عالی بتوانیم به بهترین شکل ممکن تکالیف خود را انجام دهیم.

وزیر ورزش و جوانان با قدردانی از زحمات فدراسیون ها خاطرنشان کرد: از زحمات و تلاش های انجام شده برای حضور موفق و قدرتمند ورزشکاران کشورمان در دو دوره المپیک و پارالمپیک تشکر می کنم. ضمناً باید از جناب شهید آیت الله رئیسی یاد کنم که قطعاً نقش تعیین کننده ای در این موفقیت و تلاش داشتند. همچنین معاون اول مخبر و بخصوص سجادی و هاشمی دو عزیزی که به عنوان وزیر ورزش حضور داشتند و هر کدام زحمات زیادی کشیدند و در رأس این تقدیر من البته رئیس کمیته ملی المپیک و پارالمپیک هستم. و فدراسیون ها

دنیامالی گفت: باید به فکر شرایط و پیشرفت ورزش باشیم. راه برون رفت از شرایط فعلی تعامل و دور هم جمع شدن همه خانواده ورزش اعم از فدراسیون و اداره کل است. وزیر ورزش و رئیس فدراسیون اینجا معنایی ندارند، ما همه خادم مردم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: من به عنوان وزیر ورزش باید پاسخگوی هرگونه قصور در فدراسیون و اداره کل باشم و در صورت لزوم در رفع مشکلات کمک خواهم کرد.

دنیامالی بیان کرد: تمام تلاش ما این است که فضای ورزشی مملو از عشق و دوستی باشد و جامعه ما عاری از نفرت و نفرت باشد. ما باید به گونه ای با یکدیگر کار کنیم و با هم تعامل داشته باشیم که نام خوبی داشته باشد.

وی افزود: ورزش ما فقط روی کشتی و تکواندو نیست و نباید مسابقات مهم فقط روی این دو رشته باشد. ما باید خود را متعهد به موفقیت در زمینه تحت نظر بدانیم. همه ما اعضای یک خانواده هستیم، باید تمام تلاش خود را برای پیشرفت ورزش در کشور انجام دهیم.

وی گفت: برای ما فدراسیون ها در اولویت هستند و نمی توانیم بودجه را به طور مساوی بین فدراسیون ها تقسیم کنیم چرا که در مدال گرفتن فدراسیون ها برای ما متفاوت است و این مصداق عدالت است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: ما در پارالمپیک نشان دادیم که سایر رشته های ما هم خوب می درخشند و اینطور نیست که فقط بخواهیم در کشتی و تکواندو مدال بگیریم. از سوی دیگر رقابت های پارالمپیک در سطح بالاتری قرار دارد و کسب مدال آسان نیست.

وی گفت: برای رسیدن به موفقیت باید بخواهیم و آرزو کنیم. ما صندوق هایی مانند علیرضا دیوی و هادی سای داریم که قبلا شایستگی خود را نشان داده اند. کشور ما سرشار از استعدادهای ناب در زمینه های مختلف است که باید از آنها استفاده کنیم.

دنیامالی ادامه داد: مدیران ما باید به جای المپیک 2028 آمریکا به المپیک 2032 استرالیا نگاه کنند و برای بلندمدت برنامه ریزی کنند. فدراسیون های ما باید پوست خود را بریزند و به علم روز مجهز شوند. فدراسیون ها باید یک سیستم خودتنظیمی داشته باشند زیرا گاهی اوقات شور می تواند منجر به بی عدالتی شود.

وی افزود: یکی از مشکلات این است که داده های مشترک نداریم. ما در حال حاضر نمی دانیم چند مربی سطح 3، سطح 2 و بین المللی داریم و این برای ما مشکل ایجاد می کند. فدراسیون های ما باید با آخرین علم و نرم افزارهای آموزشی آشنا باشند. فدراسیون های ما باید از علم شبیه ساز و هوش مصنوعی استفاده کنند تا بتوانیم در مسابقات مهم با سایر کشورها رقابت کنیم و برابر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: باید بر اساس خرد جمعی پیش برویم و کار را جلو ببریم. درست است که منابع ما محدود است اما با این منابع محدود باید امیدوار بود. کسانی که مسئولیت می پذیرند باید امید را در جامعه ایجاد کنند. در این راستا فدراسیون های ما نیز باید در ورزش امید را گسترش دهند. ورزش های اصلی ما در المپیک و بازی های آسیایی برای ما مهم است و باید روی آنها سرمایه گذاری بیشتری کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توصیه های وزیر به روسای فدراسیون ها: برای رقابت با دنیا باید از هوش مصنوعی استفاده کنیم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توصیه های وزیر به روسای فدراسیون ها: برای رقابت با دنیا باید از هوش مصنوعی استفاده کنیم"، کلیک کنید.