ممنوعیت موقت برای تردد وانت‌بارها در نیمه اول سیمارتیکل/ ساعات کاری شناور شود

ممنوعیت موقت برای تردد وانت‌بارها در نیمه اول سیمارتیکل/ ساعات کاری شناور شود

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد: در نیمه اول مهرماه تردد کامیون ها در خیابان های پایتخت تا ساعت 10 صبح ممنوع است.

به گزارش سیمارتیکل، سرهنگ احسان مومنی در دومین جلسه ستاد استقبال از سیمارتیکل با اشاره به اقدامات پلیس راهور برای بازگشایی مدارس گفت: تجربه روزهای اخیر و ازدحام ترافیکی در جاده ها نشان می دهد که از روز اول سیمارتیکل ماه بار ترافیکی افزایش می یابد. . .

وی گفت: این هماهنگی به گونه ای انجام شد که خدمات مدرسه از روز اول شروع به کار میکنه

6 نقطه در بزرگراه که جرثقیل ها در آن مستقر می شوند را شناسایی کرده ایم، معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: هدف از استقرار این جرثقیل ها حرکت سریع اتوبوس ها در صورت بروز خرابی و تصادفات سنگین است. وسیله نقلیه

مومنی همچنین گفت: بحث ساعت کاری شناور اداری تجربه بسیار خوبی بود و نیاز به تغییر ساعت کاری ادارات، صنفی و غیره بود.

وی با بیان اینکه از روز اول مهرماه در مدارس حضور خواهیم داشت و 100 افسر مجرب را برای حضور در مدارس و آموزش دانش آموزان و معلمان انتخاب کرده ایم، گفت: در مهرماه سال گذشته حادثه دانش آموزی نداشتیم و امیدواریم این آموزش ادامه پیدا کند.»

مومنی تاکید کرد: در دو هفته اول مهرماه تردد وانت ها نیز تحت محدودیت ترافیکی است و این خودروها تا ساعت 10 صبح اجازه تردد در جاده را ندارند.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ممنوعیت موقت برای تردد وانت‌بارها در نیمه اول سیمارتیکل/ ساعات کاری شناور شود" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ممنوعیت موقت برای تردد وانت‌بارها در نیمه اول سیمارتیکل/ ساعات کاری شناور شود"، کلیک کنید.