قانون درباره جعل سند توسط باشگاه پرسپولیس چه می‌گوید؟

قانون درباره جعل سند توسط باشگاه پرسپولیس چه می‌گوید؟

سیمارتیکل:

طبق دستورالعمل مدیریت قراردادهای لیگ بیست و سوم، به ازای هر بازیکن خارجی که در کمتر از 60 درصد مسابقات حاضر شده بود، سهمیه خارجی آن باشگاه برای فصل بعد کسر می شد. در این قانون نکته ای وجود داشت و اگر آن بازیکن به دلیل مصدومیت نمی توانست بازی کند، در صورت تایید IFMARK از کاهش سهمیه خودداری می شد.

باشگاه پرسپولیس در 21 شهریور 1402 با نبیل باهویی مهاجم سوئدی-مراکشی قرارداد بست، اما این بازیکن تنها 8 بازی و 315 دقیقه برای پرسپولیس انجام داد و چون کمتر از 60 درصد از مجموع بازی‌هایی را که در پرسپولیس حضور داشت به میدان رفت. آنجا سهمیه بازیکنان خارجی لیگ بیست و چهارم پرسپولیس سوخت.

باشگاه پرسپولیس که معتقد بود نبیل بهویی به دلیل مصدومیت برای این تیم بازی نکرده است، مدارکی مبنی بر مصدومیت این بازیکن را به آیفمارک ارسال کرد. اما حالا ادعای نبیل بهاوی مبنی بر جعلی بودن مدارک پزشکی به باشگاه پرسپولیس کشیده شده و پرونده به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع شده است.

محکومیت پرسپولیس در صورت تایید تقلب چیست؟

در صورتی که کمیته انضباطی تشخیص دهد که این مدارک جعلی است، باشگاه طبق ماده 70 قانون انضباطی فدراسیون فوتبال (کلاهبرداری، جعل و استفاده از مدارک جعلی) جریمه خواهد شد. بر اساس بند 4 این ماده، در صورتی که مرجع قضایی باشگاه را به دلیل مداخله (مشارکت، معاون یا اطلاع) یکی از بازیکنان، مسئولان یا کارکنان باشگاه در رابطه با این شکایت مسئول تشخیص دهد، باشگاه مذکور محاکمه خواهد شد. مجازات کرد. حداقل پانصد میلیون ریال جریمه نقدی باید پرداخت شود. ضمناً قوه قضائیه مجاز است علاوه بر جزای نقدی نسبت به هرگونه تخلف دیگری که شخص حقوقی تلقی می شود نیز اعمال نماید.

باهویی به دلیل جعل اسناد مجرم شناخته شد.

اما بند 3 این ماده از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا در آن آمده است که اگر متخلف یک مقام رسمی، واسطه نقل و انتقالات یا عامل رسمی بازی باشد، حداقل دوازده ماه از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال محروم و مجازات خواهد شد. حداقل سیصد میلیون ریال جریمه نقدی باید پرداخت شود. حال باید منتظر ماند تا دید کمیته انضباطی چه کسانی را مقصر می داند و در صورت تایید جعلی بودن مدارک پزشکی نبیل باهویی، باشگاه پرسپولیس چه بلایی سرش خواهد آمد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قانون درباره جعل سند توسط باشگاه پرسپولیس چه می‌گوید؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قانون درباره جعل سند توسط باشگاه پرسپولیس چه می‌گوید؟"، کلیک کنید.