تمهیدات ترافیکی نماز جمعه در مصلای تهران اعلام شد

تمهیدات ترافیکی نماز جمعه در مساجد تهران اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تمهیدات ترافیکی نماز جمعه در مصلی تهران خبر داد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور درباره تمهیدات ترافیکی نماز جمعه این هفته گفت: نماز جمعه این هفته تهران با عنایت به حضور و امامت مقام معظم رهبری (مد جلا العالی) در مصلی تهران اقامه می شود. زیرا، توقف ممنوعیت ها و ممنوعیت هایی که در این محدوده خواهیم داشت.

وی همچنین افزود: از ساعت 24 روز پنجشنبه 21 مهرماه در اطراف خیابان شهید کنبرزاده تهران، خیابان عشقیار، خیابان شهید صابونچی و سپس خیابان شهید بهشتی در حوالی میدان تختی به همراه پل شهید مدرس و خیابان پاکستان و میر و همچنین مسجد تهران توقف کنید. . از خیابان عماد به سمت شهید بهشتی و خیابان شهید مفتح و بزرگراه شهید سلیمانی حدفاصل شهید مطهری و شهید مدرس و شهید حقانی ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: همچنین تردد اطراف مصلی تهران از ساعت 7 صبح روز جمعه 21 مهرماه ممنوع است. یعنی از شمال به جنوب تقاطع خیابان شهید کنبرزاده و شهید سلیمانی و همچنین از ورودی خیابان حجه و خرمشهر به سمت خیابان شهید کنبرزاده و جلوتر از خیابان شهید بهشتی، غرب چهارراه سهرودی و از سمت میرعماد. خیابان علی اکبری به سمت خیابان شهید بهشتی از روی پل مدرس در مسیر ویژه اتوبوسرانی سمت و شرق ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس ضرورت ممنوعیت تردد در غرب، شرق، شمال و جنوب از ساعت 9 صبح روز جمعه 22 مهرماه ادامه دارد.

موسوی پور گفت: از سمت شرق در خیابان های شهید بهشتی و شریعتی و در ادامه از میدان سبلان و بزرگراه شهید سلیمانی از پل شهید حقانی به بزرگراه کردستان از غرب به شرق و شرق به سیدخندان محدودیت ترافیکی اعمال می شود. از پل و ضلع غربی تردد وسایل نقلیه تا پل شهید چمران ممنوع خواهد بود. همچنین تردد در بزرگراه شهید مدرس از بزرگراه شهید سلیمانی به سمت میدان هفتم تیر ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه در اطراف مصلی پارکینگ هایی وجود دارد، افزود: پارکینگ گلگشت، حکمت، صدرا و بنیاد مصطفان در قسمت شمالی و پارکینگ بهگی در قسمت غربی و چهل سرا و لجستیک در قسمت جنوبی فعال هستند. .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در روز جمعه در نقاطی که توقف ممنوع است می توان خودروها را به صورت موازی و موازی حتی شمال پل شهید سلیمانی در دو جهت در یک مسیر در بزرگراه شهید همت و بزرگراه شهید حقانی پارک کرد. پارکینگ در خیابان های دیگر اطراف موزلی در ضلع های غربی، شرقی، شمالی و جنوبی نیز امکان پذیر است.

سرهنگ موسوی پور در خصوص موتورسیکلت گفت: موتورسواران می توانند وسایل نقلیه خود را در نقاط جنوب، شمال، شرق و غرب مصلی پارک کنند. همچنین امکان پارک موتورسیکلت در شرق خیابان شهید حسینی، تیرداد، مهرداد و فرهاد و ضلع غربی خیابان آکاکیا وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به خدمات حمل و نقل عمومی گفت: اتوبوسرانی و تاکسیرانان همزمان با عید سعید فطر به فعالیت خود ادامه می دهند. 7 مسیر تاکسی و اتوبوس و دو مسیر مینی بوس تک شرکتی آماده سرویس دهی از پارکینگ ها و جاده های حاشیه ای. همچنین ایستگاه مترو هوثم تیر به سمت مسلی برای تردد نمازگزاران عزیز در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: گیت شماره 21 بزرگراه مدرس نیز در ضلع غربی فعال است و این امکان را برای شهروندانی که از غرب به سمت غرب می آیند، از دروازه شماره 21 به مصلی تهران وارد می شوند.

وی از شهروندان خواست با تیم پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همکاری کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمهیدات ترافیکی نماز جمعه در مصلای تهران اعلام شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمهیدات ترافیکی نماز جمعه در مصلای تهران اعلام شد"، کلیک کنید.