دیدار نماینده ولی فقیه و مدیرکل ورزش خوزستان با صادق بیت‌سیاح

سیمارتیکل/خوزستان نماینده ولی فقیه در خوزستان امشب با صادق بیت سیاح مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد امام جمعه اهواز با حمید بنی تمیم صادق مدیرکل ورزش و جوانان استان در منزل بیت سیاح دیدار کرد. صادق بیت سیاح پس از کسب مدال طلای پرتاب نیزه در بازی های پارالمپیک 2024 پاریس از سوی مسئولان برگزاری مسابقات محروم شد و مدال وی به بهانه شادی با پرچم حضرت ام البنین (س) پس گرفته شد. )

به گزارش سیمارتیکل، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد وی در این دیدار با تجلیل از صادق بیت سیاح گفت: گامی ارزشمند در راستای علنی شدن نام اهل بیت، ترویج، تقویت و گسترش دین است.

و همچنین موارد زیر حمید بنی تمیم وی با قدردانی از حمایت های نماینده ولی فقیه در ورزش خوزستان گفت: دولت آیت الله رئیسی نیز نگاه ویژه ای به جامعه ورزش و زیرساخت های ورزشی داشت. سال گذشته 103 پروژه راه اندازی کردیم و امسال 80 پروژه راه اندازی می شود.

دیدار با صادق بتسیا نماینده ولی فقیه و مدیرکل ورزش خوزستان

وی ادامه داد: در تاریخ بازی های المپیک تنها 14 استان موفق به کسب مدال شده اند و از این تعداد تنها 9 استان موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز در المپیک شده اند. علاوه بر این در پارالمپیک به مدال طلا و برنز دست یافتیم و این موفقیت ها نشان از توجه مسئولان استانی و کشوری دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان صدیق با اشاره به فعالیت های بیت سیاح در پارالمپیک گفت: بیت سیاح از قداست خوبی برخوردار بود و کارش دینی و مذهبی و همچنین ارزشمند بود. نگاه مسئولان به صادق بیات سیاح واقعا برای ما قابل تقدیر است و ممکن است در مسابقات بعدی مدال بگیرد.

همچنین صادق بیت سیاح وی گفت: در روز استقبال در فرودگاه همه مردم و مسئولان کار بزرگی انجام دادند و خوشبختانه بعد از این اتفاق مورد احترام همه هستم. برای کسب این مدال دو سال زحمت کشیدم و زحمت کشیدم اما مدال خود را تقدیم حضرت ام البنین کردم. انشاالله باز هم تلاش خواهم کرد و دوباره برای کسب مدال در مسابقات جهانی آینده تلاش خواهم کرد.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دیدار نماینده ولی فقیه و مدیرکل ورزش خوزستان با صادق بیت‌سیاح" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دیدار نماینده ولی فقیه و مدیرکل ورزش خوزستان با صادق بیت‌سیاح"، کلیک کنید.