بازی در این زمین و این شرایط زشت بود

بازی در این زمین و این شرایط زشت بود

سیمارتیکل:

دیدار آرژانتین و ونزوئلا به دلیل بارش شدید باران در ماتورین در شرایط بدی برگزار شد و این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید. نیکلاس اوتامندی دروازه ونزوئلا را باز کرد، اما سالومون روندون در نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند و دو تیم به یک امتیاز رضایت دادند.

مسی پس از مصدومیت از ناحیه مچ پای راست در پیروزی مقابل کلمبیا در ورزشگاه هارد راک میامی، اولین بازی خود را برای کشورش انجام داد. مسی به دلیل مصدومیت دو ماه از میادین دور بود و دو بازی قبلی آرژانتین را از دست داد.

لیونل مسی پس از بازی به TIC گفت: بازی بسیار سختی بود. زمین خیلی بد بود و نمی توانستیم دو پاس پشت سر هم بزنیم. در نیمه دوم کمی بهتر شدیم، اما بازی به این شکل دشوار است. این بازی زشت بود ما آماده بودیم و جنگیدیم، نبرد را بردیم، اما بازی معمولی خود را انجام ندادیم. وضعیت زمین خیلی بد بود.

مسی و آرژانتین اکنون در ورزشگاه ماس مونومنتال بوئنوس آیرس میزبان بولیوی هستند. ستاره آرژانتینی در پایان گفت: دلم برای بازی در آرژانتین تنگ شده و حالا خوشحالم که در بازی بعدی در خانه با هواداران بازی خواهیم کرد.

رودریگو دی پل، هافبک آلبی سلسته نیز پس از بازی گفت: ما نتوانستیم در این زمین فوتبال بازی کنیم.

اگرچه آرژانتین در حال حاضر با 19 امتیاز از 9 بازی در صدر جدول مقدماتی جام جهانی است، اما مسی از این نتیجه راضی نبود. کاپیتان آرژانتینی گفت که شرایط زمین به تیمش فرصتی برای بازی خوب نمی دهد.

لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین پس از بازی گفت: حداقل شرایط برای فوتبال در این رشته وجود نداشت. ما کاری را که باید انجام می‌دادیم انجام دادیم، اما زمین برای هیچ کدام از تیم‌ها در این سطح خوب نبود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازی در این زمین و این شرایط زشت بود" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازی در این زمین و این شرایط زشت بود"، کلیک کنید.