مشکلات اقتصادی کشور از مهم‌ترین موضوعات مطروحه با رهبر انقلاب بود

پزشکان پس از دیدار با رهبر انقلاب:

از جمله مهمترین موضوعات مطرح شده با رهبر انقلاب، مشکلات اقتصادی کشور بود

رئیس جمهور عصر امروز پس از دیدار با رهبر انقلاب اسلامی گفت: بیشتر موضوعات مطرح شده در جلسه امروز مشکلات اقتصادی کشور و راه برون رفت از آن بود.

به گزارش خبرگزاری سیمارتیکل، مسعود مجیکیان شامگاه دوشنبه پس از دیدار با رهبر انقلاب اسلامی اظهار کرد: بیشتر موضوعات مطرح شده در جلسه امروز مربوط به مشکلات اقتصادی کشور و راهکارهای برون رفت از آن بود.

رئیس جمهور افزود: یکی از اولویت های دولت و موضوعی که در این جلسه بر آن تاکید شد، بحث گسترش روابط با همسایگان از جمله راه های ترانزیتی، شبکه گاز، شبکه ریلی و بخش های رو به رشد دوجانبه است. تجارت

کارشناسان پزشکی خاطرنشان می کنند: همچنین گسترش همکاری ها با چین و تمایل به همکاری راهبردی با جمهوری اسلامی ایران از مواردی است که دولت مدنظر دارد.

رئیس جمهور گفت: دولت برنامه ریزی های خوبی برای گسترش روابط با کشورهای همسایه و دیگر کشورها انجام داده است و مقام معظم رهبری تاکید کردند که این برنامه های خوب هر چه سریعتر اجرایی شود.

اصرار کارشناسان پزشکی: در صورت اجرایی شدن این توافقات، بخش زیادی از فشار ممنوعیت بر مردم کاهش می یابد.

رئیس جمهور همچنین گفت: همکاری ما محدود به چند کشور همسایه و چند کشور دیگر نیست و بر اساس سه اصل احترام، خرد و راحتی در حال گفت وگو با کشورهای مختلف جهان هستیم.

وی گفت: نظر من این است که در صورت اجرای توافقات و قراردادها گام های بزرگی برداشته می شود.

رئیس جمهور درباره لایحه بودجه 1404 و دستورالعمل های آن نیز گفت: مهمترین اولویت دولت در بودجه سال آینده افزایش قدرت خرید مردم با کاهش مالیات اقشار کم درآمد است.

«سلامت» و «آموزش» و افزایش حمایت دولت از مردم به ویژه اقشار کم درآمد در حوزه کالاهای اساسی از دیگر اولویت های دولت در بودجه سال آینده بود که رئیس جمهور خاطرنشان کرد. .

مدجیان خاطرنشان کرد: دولت مصمم است بودجه سال آینده را تا موعد مقرر به مجلس بفرستد و بر این اساس هیات دولت روزانه چندین جلسه برای بررسی لایحه بودجه تشکیل می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشکلات اقتصادی کشور از مهم‌ترین موضوعات مطروحه با رهبر انقلاب بود" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشکلات اقتصادی کشور از مهم‌ترین موضوعات مطروحه با رهبر انقلاب بود"، کلیک کنید.