مخالفت ۱۴۰ نماینده مجلس با واگذاری ایران خودرو به کروز – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان
در نامه ای به رئیس جمهور ، چهار عضو ماجلیس خواستار “ایران شدند تا انتقال مدیریت ایران را خاموش كنند” ، اگرچه صنعت خودرو می تواند راهی برای حفظ صنعت صنعت خصوصی سازی مناسب باشد.
متن این نامه به شرح زیر است:
برادر محترم ، دکتر Massud Medien
ایران
سلام و احترام ،
همانطور که می دانید ، صنعت اتومبیل کشور پس از صنعت نفت و گاز طیف گسترده ای از نظم و انضباط را از بزرگترین صنعت کشور ما ، چشم انداز حوزه های اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه فراهم می کند. در این حالت ، به عنوان گروه صنعتی ایران Khodro ، بزرگترین تولید کننده خودرو و منطقه این کشور ، حدود یک میلیون وسیله نقلیه هر ساله دارای امکانات مختلف تولید سخت افزار هستند ، این یکی از تأثیرگذارترین مشاغل در اقتصاد کشور و هرگونه غفلت است در مورد قسمت سرنوشت این واحد تولید بزرگ در مقیاس می تواند به دلیل میزان نظم و انضباط تولید کنندگان و عوامل فروش آن مجتمع به یک مقیاس ملی تبدیل شود. با این حال ، “تضاد منافع” در ساختار مدیریتی آن سازمان ، عقب نشینی زیادی از صنعت خودروهای کشور است ، زیرا درگیری با حضور سازنده خودرو در هیئت مدیره باعث می شود که ماشین ساز به جای امکانات رقابتی به جای رقابتی باشد. امکانات بنابراین ، اگرچه خصوصی سازی مناسب صنعت خودرو می تواند راهی برای نجات صنعت باشد ، بدون شک بدون در نظر گرفتن درگیری شدید و بر خلاف خصوصی سازی ، یک اسلحه از صنعت و خودروساز است. بخش بزرگی از تولید کنندگان غیر دولتی این کشور در حال مبارزه با موانع و محدودیت های مختلف اقتصادی هستند.
بنابراین ، یکی از مهمترین مشاغل کشور باید به موارد زیر توجه کند:
2 هیچ سازنده اتومبیل در جهان را نمی توان در هیئت مدیره جهان یافت ، به طوری که تولید کنندگان بدون حق رأی هیچ محدودیتی برای سهامدار ندارند.
2- انتقال به صاحبان ایران Khodro ، بزرگترین پرونده قضایی این کشور از سال ، “” قاچاق اتومبیل حرفه ای و سازمان یافته در سیستم اقتصادی کشور ، توزیع الزامات عمومی از طریق قطعات گران قیمت خودرو ، توزیع الزامات عمومی از طریق آموزش املاک غیرقانونی و رشوه است . این دستمزد پرداخت شده است و یکی از دو صاحب آن -شهروندی ایرانی سالهاست که مورد توجه گروه جنایی قرار گرفته است ، که این نمونه ای از سهل انگاری از قوانین اساسی اقتدار است. اندازه و این یک صلاحیت خصوصی سازی کشور است.
2 با نگاهی به سرنوشت انتقال گروه بهمن ، که منجر به تشکیل پرونده های گران قیمت در این سازنده خودرو و سازمان های دولتی شد ، ثابت می کند که ایران نیازی به KHODRO ندارد. شاید کمتر از نیمی از سایر تولید کنندگان اتومبیل های خصوصی برای انجام تولید خودرو در گروه بهمن! بنابراین آزمایش آزمایش خطا و متوقف کردن امید در یک امید بهتر و شاد است تا کنون مالکیت ایران یا گروه کروز مدیریت شده به ایران – فوریه فوریه اشتباهات جدی در وسایل نقلیه موتوری این کشور انجام خواهد داد.
(2) چهل (1) قانون اساسی مطابق با ماده قانون (1) در مورد اجرای اصول کلی مقاله است: “هیچ شخص طبیعی یا حقوقی نمی تواند سرمایه یا سهم این شرکت های ملی یا سایر شرکت ها را در اختیار داشته باشد. در یک یا چند بازار.
1- (1) زیر بند (تنگی چهل و چهار (1) قانون اجرای قانون اساسی ماده (1) و مقالات (1): سرمایه گذاری و سهام شرکت “در این رقابت به عنوان مداخله در امور داخلی یا شرکت های رقابتی یا شرکت های” و سهام شرکت “و همان مقاله از همان قانون (1) مطابق با بند (1) آن منجر به محرومیت می شود.
. هیئت مدیره و علی این آژانس ها. باسله بدون حق رأی یا حق رأی.
بنابراین ، مطابق با بند واقعیت و حقوقی فوق الذکر ، هماهنگی اقتصادی این سه شعبه با گروه صنعتی ایرانی خودرو با گروه صنعتی ایرانی خودرو مخالف است تا این روند غیرقانونی را متوقف و سفارش دهد ، بدون خصوصی سازی ، مناقشه منافع و روش متقاضیان و راه به پیشنهاد پیشنهادیپایان دادن به سلامت و صلاحیت های مناسب برای رعایت قانون فعلی کشور ، به ویژه شورای رقابت. با این حال پیش بینی می شود که اگر آژانس خودرو ایران به گروه منتقل شود ، عواقب زیر خوب پایان:
– معرفی تورم خودرو با نام سازنده خودرو بر روی مصرف کنندگان ، با نام سخاوت.
– شدت انحصاری حذف و تقسیم سطح عظیمی از تولید کنندگان بخش خصوصی.
– گروگان گیری دویدن اشتغال خودروسازان برای پیشنهادات با حاکمیت در تمام گذرگاه های تاریخی Tihasik.
– تظاهرات را به نام تولید داخلی ترویج کنید.
– برای تأمین منافع و ضرر سایر سهامداران خردی ایرانی به گونه ای که وحشیگری در این سالها به دلیل از دست دادن مداوم شرکت از قسمت های گران قیمت قطعات در سهامداران کوچک رخ داده است.
– و در پایان ، تخریب صنعت خودرو از طریق واردات سوپر مارکت و عدم شکست در جنگ اقتصادی در مقیاس اقتصادی و جبهه های خودرو و وابستگی جدی ارز کشور به منطقه وجود دارد.
امید وابستگی برای دیدن اداره مؤثرتر و مؤثرتر از چهارده دولت در صنعت خودرو ، موفقیت فزاینده و نتایج قابل توجهی را در این مورد خواهیم دید. اگر یک صنعت در راستای تعالی باشد ، می تواند از نظر ثروت و اشتغال یک نیروی محرک توسعه صنعتی کشور باشد. من مایل به تمایل قارچ.
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مخالفت ۱۴۰ نماینده مجلس با واگذاری ایران خودرو به کروز – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مخالفت ۱۴۰ نماینده مجلس با واگذاری ایران خودرو به کروز – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.