بررسی و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی

بررسی و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی

استاندار تهران با نام بردن شهرستان های غرب و جنوب شرق استان تهران جزییات و ضوابط بررسی شده برای تقسیم بندی استان های غرب و شرق تهران را تشریح کرد.

علیرضا فخاری در گفت وگو با سیمارتیکل. وی با تشریح تشکیل دو استان تهران غرب و شرق گفت: این طرح شامل دو منطقه شهریار، ملارد، بهارستان و پرند در غرب، شهرستان های این بخش و شهرستان های منطقه جنوب شرق است. ورامین، پاکدشت، پیشوا و کرچک در طرح تفکیک قرار گرفتند.

انطباق طرح تقسیم بندی استان های غربی و شرقی تهران با شرایط جمعیتی امروز

وی افزود: مطالعه این طرح مدت هاست به پایان رسیده است و باید طرح را با شرایط جمعیتی امروز تطبیق دهیم. بر اساس سرشماری هوایی گذشته ما حدود 3 میلیون نفر در غرب استان تهران و یک میلیون و 200 هزار نفر در جنوب شرق استان زندگی می کنند، بنابراین باید ملاحظاتی را از نظر افزایش جمعیت در نظر بگیریم. .

تقسیم بندی و تقسیم بندی زیرساخت ها بسیار مهم است

در تدوین مشکلات اقلیمی و جمعیتی باید منطق وجود داشته باشد

استاندار تهران ادامه داد: ملاحظات سرزمینی، جمعیتی و جغرافیایی هر دو منطقه و نحوه تامین زیرساخت ها بسیار مهم است. بدون شک تقسیم و تفکیک زیرساخت ها بسیار مهم است و بررسی میزان خدماتی که مردم باید در هر دو استان دریافت کنند باید انجام شود. همچنین در چارچوب بندی مسایل اقلیمی و جمعیتی باید منطق وجود داشته باشد.

فخاری تاکید کرد: ترکیب جمعیتی در غرب استان تقریبا متفاوت است و در جنوب شرقی همگن است و از نظر گویش و سایر عوامل غالب مانند عوامل اجتماعی ممکن است در برخی نقاط اختلاف داشته باشیم. . و در بعضی جاها همگنی.

وی با اشاره به اینکه باید همه ارکان را به دقت بررسی کرد، گفت: مهم این است که تصمیمات باید برای مردم آرامش و آرامش ایجاد کند و شکاف ها به گونه ای باشد که مردم نسبی باشند. ایجاد تعادل در رفع نیازها و تسویه مطالبات.

استاندار تهران افزود: بنابراین تقسیم بندی مدیریتی که هدف آن اجرای این طرح و در نتیجه کوچکتر کردن سیستم مدیریتی است، باید از نظر ماهیت قابل دسترسی باشد و یک امر اجباری را نیز محقق کند و اگر اینها را محقق کنیم. همه چیز، ما یک بخش موفق هستیم.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی"، کلیک کنید.