لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد

لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد

سیمارتیکل:

تیم فوتبال لیورپول دیروز در ادامه دیدار روز سوم از هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس میزبان تاتنهام بود و در پایان این بازی موفق شد میهمان لندنی خود را با نتیجه 4 برنده شکست دهد: 2. .

محمد صلاح در دقیقه 16 و اندی رابرتسون در دقیقه 45 در نیمه اول برای لیورپول گلزنی کردند و کودی خاکپو در دقیقه 50 و هاروی الیوت در دقیقه 59 گلزنی کردند. تاتنهام به لطف دو گل دیرهنگام ریچارلیسون در دقیقه 72 و سون هیونگ مین در دقیقه 77 این گل را جبران کرد، اما این برای شاگردان آنگه پستکوغلو برای فرار از شکست کافی نبود.

به این ترتیب بیست و سومین برد فصل لیورپول در لیگ برتر جزیره به ثبت رسید و این تیم با 78 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت تا حداقل روی کاغذ همچنان شانس قهرمانی را داشته باشد. غلبه. تاتنهام اما یازدهمین شکست خود را پذیرفت و فرصت خوبی برای کم کردن فاصله با استون ویلا رتبه چهارم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد. تاتنهام اکنون با یک بازی کمتر با استون ویلا 7 امتیاز فاصله دارد و یک برد دیگر برای استون ویلا باعث می شود که این فاصله کم شود، در حالی که عقب ماندگی تاتنهام برابر منچسترسیتی است که برای قهرمانی در لیگ برتر به 3 امتیاز از این بازی نیاز دارد. ایناهاش.

منچستریونایتد امروز از ساعت 22:30 در دیدار پایانی هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس میزبان کریستال پالاس است.

در جدول رده بندی لیگ برتر، آرسنال با 83 امتیاز در صدر، منچسترسیتی با 82 امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم قرار دارند و لیورپول و استون ویلا به ترتیب با 78 و 67 امتیاز سوم و چهارم هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد"، کلیک کنید.