ادامه مشاجره نتانیاهو با خارجی ها و تداوم اختلافات داخلی / آخرین وضعیت پایگاه هوایی اصفهان

در شامگاه 31 آوریل، CNN اعلام کرد که تصاویر ماهواره ای نشان می دهد که پایگاه هوایی اصفهان آسیبی ندیده است و منابع عبری زبان نیز گزارش دادند که مذاکرات برای تبادل اسرا با حماس رو به اتمام است. همزمان تلویزیون رژیم صهیونیستی از مشاجره لفظی شدید بنیامین نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان بر سر اوضاع غزه خبر داد و اردن نیز اعلام کرد که مصمم است رژیم صهیونیستی از حریم هوایی این کشور برای توسعه سوء استفاده نکند. غزه

به گزارش سیمارتیکل، مهم ترین خبری که شامگاه جمعه 31 فروردین منتشر شد، آخرین رویدادهای خاورمیانه – از نفوذ پرندگان کوچک در آسمان اصفهان تا حمله مقاومت لبنان به تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی بود. – یا در مورد اختلافات داخلی و شایعات صهیونیستی در خارج از کشور – از دعوای لفظی داغ بین بنیامین نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان بر سر وضعیت غزه تا انتقاد رهبر یهودی ستیز از روایت “مضحک” رژیم اسراییل را در بر می گرفت. حمله هوایی اصفهان توسط وزیر امنیت داخلی نتانیاهو.

بخشی از اخبار سیمارتیکل و سایر بخش های اخبار 8 ساعت گذشته را می توانید در این بخش بخوانید:

تصاویر ماهواره ای نشان می دهد که پایگاه هوایی اصفهان آسیبی ندیده است

جهان شبکه سی ان ان در خبری اختصاصی اعلام کرد بر اساس تصاویر ماهواره ای دریافتی، پایگاه هوایی اصفهان آسیبی ندیده و در هیچ یک از ساختمان ها آثار انفجار مشاهده نشده است.

ادامه مشاجرات نتانیاهو با خارجی ها و ادامه اختلافات داخلی / آخرین وضعیت پایگاه هوایی اصفهان

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در ادامه رایزنی ها و دیدارهای دیپلماتیک خود در نیویورک، در دیدار با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی به کشتار چند پرنده کوچک پاسخ داد. نیروی پدافندی ایران در اصفهان گفت: حامیان رسانه ای رژیم صهیونیستی به شدت در تلاش هستند تا پیروزی خود را بر شکست های مکرر به ارمغان بیاورند و کار بزرگی را رقم بزنند، هر چند ریزپرنده های غرق شده هیچ خسارت مالی و خسارتی نداشته است. از زندگی

اردن بر حفاظت از حریم هوایی خود در برابر سوء استفاده صهیونیست ها اصرار دارد

امیرعبداللهیان همچنین در پاسخ به تماس تلفنی ایمن صفدی وزیر امور خارجه اردن در نیویورک گفت: امروز منطقه بیش از هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارد و رژیم اسراییل سعی دارد مردم را از موضوع اصلی غزه منحرف کند. از مسیر جنگ روانی و یادآور شد: مصمم هستیم که حریم هوایی این کشور برای توسعه غزه مورد سوء استفاده اسراییل قرار نگیرد.

بن بست مذاکرات تبادل زندانیان

از سوی دیگر منابع عبری اعلام کردند که مذاکرات مبادله اسرا با حماس به پایان رسیده و کابینه جنگی رژیم صهیونیستی 12 روز است که درباره اسرای اسراییلی با مقاومت در نوار غزه گفتگو نکرده است.

مشاجره نتانیاهو با وزیر خارجه آلمان

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز از مشاجره لفظی شدید بنیامین نتانیاهو و وزیر امور خارجه آلمان خبر داد و بر دیدار پرتنش «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با «آنالنا بربوک» تاکید کرد. این به دعوا و مشاجره بین دو طرف منجر شد، زیرا وزیر خارجه آلمان در سفر به تل آویو، نتانیاهو را به گرسنگی دادن به غزه متهم کرد.

این شبکه تلویزیونی به نقل از منابع آگاه از جزییات مذاکرات اعلام کرد که نتانیاهو بر سر وزیر امور خارجه آلمان فریاد زده و باربوک به شدت از نتانیاهو و ران درمر، وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی انتقاد کرده و این دیدار پر تنش بوده است. شایعات به فریاد نتانیاهو در مورد وضعیت غزه اشاره می کند. باربوک درباره وضعیت غزه به نتانیاهو گفت که منطقه به سمت قحطی پیش می رود و وضعیت گرسنگی در آنجا فاجعه بار است.

توییتی در تمسخر اسراییل

اختلافات در داخل سرزمین های اشغالی نیز به جایی رسیده است که یار لاپید، رهبر حزب مخالف رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی X نوشت: «ایتامار بنگویر» توییتی نابخشودنی از وزیر امنیت داخلی منتشر کرد. . متشکل از یک کلمه («مضحک») مورد تمسخر اسراییل و یک وزیر کابینه هرگز به امنیت اسراییل و وجهه بین المللی آن آسیب وارد نکرده است. پیشتر بنگویر در توییتی درباره حادثه صبح امروز اصفهان، رژیم صهیونیستی را مسیول این حادثه دانسته و آن را حمله ای ضعیف و مضحک از سوی دولت توصیف کرده بود.

حمله هکرها به ارتش صهیونیستی

در ادامه اخبار مربوط به سرزمین های اشغالی، گروه هکر «آنانیموس» نیز اعلام کرد که به پایگاه اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی نفوذ کرده و به حدود 250 هزار سند دست یافته است. این گروه هکری اعلام کرد که با نفوذ به پایگاه اطلاعات ارتش رژیم اشغالگر قدس، موفق به دسترسی به 20 گیگابایت اطلاعات شده و تهدید به در دسترس قرار دادن آن در اختیار عموم قرار داده است. وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به این ادعا مدعی شد که سرقت این حجم از اطلاعات نظامی با توجه به تدابیر امنیتی پیشرفته دولت غیرممکن به نظر می رسد و این گروه هکری را به تلاش برای راه اندازی جنگ روانی متهم کرد.

حمله مقاومت لبنان به تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی

دفاع لبنان امروز از هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی با سلاح های مناسب خبر داد و اعلام کرد که در این حمله مستقیم، پایگاه مرتبط با رژیم صهیونیستی در «شبا» شهرک یهودی نشین «المطله» هدف قرار گرفت. سربازان اسراییلی در حول و حوش تعمیر تجهیزات جاسوسی در پادگان «رمیم» در اطراف پایگاه الرحاب و توپخانه تیم فنی رژیم صهیونیستی تجمع کردند. این حمله نیز هدف قرار گرفت و تلفاتی در بین نیروهای دشمن به همراه داشت. امروز مقاومت فلسطین به شهر اشغالی سدیروت حمله کرد.

هانیه به ترکیه رفت

اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس امروز به همراه هییتی از رهبری این جنبش به ترکیه سفر کرد. این هییت قرار است با رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه درباره حمله صهیونیست ها به نوار غزه، کشتار مداوم مردم فلسطین و پیشرفت جنگ دیدار و رایزنی کند. هنیه روز چهارشنبه در دوحه پایتخت قطر با هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه دیدار و رایزنی کرد.

حادثه در کنسولگری ایران در پاریس

محمد امینی نژاد سفیر ایران در فرانسه از وقوع حادثه ای در ساختمان کنسولگری ایران در پاریس خبر داد که در آن یک ایرانی که ظاهراً از اختلال روانی رنج می برد برای دریافت خدمات وارد کنسولگری شد اما پس از حضور در آنجا مواد منفجره را برای خودکشی یا منفجر کردن نشان داد. در نهایت با دخالت و ترغیب مسیولان سفارت محل را ترک کنید.

ادامه مشاجرات نتانیاهو با خارجی ها و ادامه اختلافات داخلی / آخرین وضعیت پایگاه هوایی اصفهان

دستورالعمل ها بر برخورد با تخلفات و اقدامات احتمالی توسط عوامل گشت تاکید دارند

اجتماعی – مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه ای تاکید کرد: برخی شیطنت های رسانه ای با ایجاد سناریوهای جعلی در اجرای صحنه های ساختگی تاثیری بر عزم پلیس نخواهد داشت و این به معنای مبرا نبودن پلیس نیست. خطاها و اشتباهات احتمالی و اقدامات نادرست ماموران نیز اقدام خواهد شد. در روزهای اخیر انتقاداتی به برخی از روش های پیش آمده در اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شد.

ادامه مشاجرات نتانیاهو با خارجی ها و ادامه اختلافات داخلی / آخرین وضعیت پایگاه هوایی اصفهان

افسران باید از دروغگویان و سوء استفاده کنندگان اطراف خود آگاه باشند

سیاسی – با انتشار اطلاعیه فراضا، سپهر خلجیو رییس شورای اطلاع رسانی دولت در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: پس از انتشار اطلاعیه فراضا و تشریح بزرگی موضوع، جا برای برخی وجود دارد. مسوولان برای شناسایی افراد متجاوز، دروغگو و بدحجابی که متاسفانه در مرکز حکومتی کشور نفوذ کرده اند، تاکید کرد: در این چند روز تا زمان اعلام برخی عوامل رسانه ای یا دست اندرکاران جریانات سیاسی بی مسیولانه با نشانه گیری پیکان انتقاد از دولت، سعی کرد خط مخالف را دنبال کند.»

ادامه مشاجره نتانیاهو با خارجی ها و ادامه اختلافات داخلی / آخرین وضعیت پایگاه هوایی اصفهان

مصوبه ویژه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای اکسپو

فرهنگی – محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به دریافت مصوبه ویژه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص برگزاری اکسپو و ابلاغ آن از سوی رییس جمهور، این مصوبه را اقدامی بسیار مهم دانست. در این خصوص تاکید کرد: هنر تجسمی امسال و سال های آینده به رشد مطلوب خواهد رسید.

ادامه مشاجرات نتانیاهو با خارجی ها و ادامه اختلافات داخلی / آخرین وضعیت پایگاه هوایی اصفهان

حادثه اسکله پتروشیمی راجی در دست بررسی است

استان ها – صبح روز جمعه تصادف در اسکله پتروشیمی راجی در استان خوزستان منجر به کشته شدن دو نفر و مجروح شدن چهار نفر از کارگران تعمیر و نگهداری شد که دو نفر از آنها به صورت سرپایی مداوا شدند. دادستان رسمی و انقلاب بندر امام خمینی (ره) در این زمینه اعلام کرد: علت حادثه سقوط جرثقیل بوده و موضوع در دست بررسی است.

همچنین 31 فروردین ماه با رویدادهای مختلف ورزشی در ایران و جهان همراه بود که در این گزارش برگزیده شده اند.

آخرین روز فروردین 1403 نیز اخبار مختلفی در علم و صنعت داشت که در این گزارش به برخی از آنها پرداخته می شود.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ادامه مشاجره نتانیاهو با خارجی ها و تداوم اختلافات داخلی / آخرین وضعیت پایگاه هوایی اصفهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ادامه مشاجره نتانیاهو با خارجی ها و تداوم اختلافات داخلی / آخرین وضعیت پایگاه هوایی اصفهان"، کلیک کنید.