اطلاعیه جدید برای دارندگان کارت ملی

بر اساس اعلام معاون فناوری های نوین بانک مرکزی، امکان پرداخت از طریق تلفن همراه بدون استفاده از کارت (NFC) در کشور وجود دارد و در حال حاضر پنج بانک به این شبکه متصل هستند.

اطلاعیه جدید برای دارندگان کارت ملی

سیمارتیکل:

مدیر اداره نظارت بر نظام پرداخت بانک مرکزی تصریح کرد: طرح کارت هوشمند همراه (تراکنش های حضوری بدون کارت) برای ارتقای استانداردهای امنیتی در شبکه پرداخت کشور اضافه می شود.

در این روش حضور فیزیکی کارت بانکی در حین تراکنش الزامی نیست و با اخذ اثر انگشت مشتری، امنیت پرداخت در مراحل مختلف در اپلیکیشن هوشمند به میزان قابل توجهی افزایش یافته و در آینده متوجه تاثیر بالای آن خواهد شد. من آن را به فال نیک می گیرم و معتقدم تغییرات مثبتی در این زمینه رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: مردم به راحتی می توانند از طریق گوشی هوشمند خود پرداخت کنند و مانند گذشته مستقیماً به کارت خود متکی نباشند.

اینکه دستگاه های خودپرداز سقفی برای تمایل مردم به برداشت وجوه تعیین می کنند نشان دهنده اراده قوی دولت برای حذف پول نقد است. همه فروشندگان، حتی فروشندگان، کارتخوان دارند و پول نقد اهمیت و ارزش سابق خود را از دست داده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اطلاعیه جدید برای دارندگان کارت ملی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اطلاعیه جدید برای دارندگان کارت ملی"، کلیک کنید.