امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند - خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سیمارتیکل، حمید مطهری عصر جمعه در نشست خبری پس از دیدار تیم های تراکتورسازی و ایوب آهن از موفقیت تیم تراکتورسازی و حضور فرزند فقید کالی لاله در رختکن ابراز خوشحالی کرد. ، افزود: این برد را به خانواده مرحوم لاله تقدیم می کنیم و امیدوارم پایان بازی همیشه باعث خوشحالی هواداران تیم شود.

سرمربی تیم تراکتورسازی با بیان اینکه بازیکنان در این بازی تمام تلاش خود را کردند و جنگیدند، گفت: می توانستیم در 90 دقیقه کار را تمام کنیم اما به دلیل فشار روی تیم تمرکز بازیکنان از دست رفت و ما این کار را نکردیم. خوب. آخرین ضربه و نیمه دوم به وقت اضافه و در نهایت ضربات پنالتی کشیده شد.

مطهری با ابراز تاسف، متاسفانه همانطور که تحلیل کردیم دقیقاً از همین نقطه گل خورد، یادآور می شود: هم تیم ما و هم تیم حریف. طرح سلام تاکتیک های مختلفی را در پیش گرفتیم و سعی کردیم با تعویض تیم ها بازی را کنترل کنیم تا تیم ایوب آهن به هدف خود نرسد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا از ضربات آزاد تراکتورسازی خوب استفاده نمی شود؟ وی تصریح کرد: در 2 جلسه تمرینی که با بازیکنان تراکتورسازی انجام دادیم، روی ضربات ایستگاهی کار کردیم و با وجود اینکه به ضعف تیم واقف هستیم، سعی می کنیم شرایط را بهتر کنیم.

او قصد دارد جایگزین ریکاردو شود آلوزتوجه داشته باشید: آلوز او گرفتگی عضلات ساق پا داشت و برای اینکه مصدوم نشود و بازی با استقلال را نبازد، مجبور شدم او را تعویض کنم.

مطهری در خصوص کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) اذعان داشت: کیفیت چمن فوتبال کلاسیک در زمین آن چیزی نیست که انتظار داشتم، بنابراین به سمت توپ بلند رفتیم و اگرچه افسران آنها سخت کار می کنند اما من می خواهم کیفیت چمن را بالا ببرم تا هواداران زیبایی بازی را در زمین ببینند.

پاور حمیدی سرمربی تراکتورسازی گفت: هدف ممنوعیت تبریک ویژه تیم شاید من می گویم چرا که واکنش امروز به فشار زیاد روی این بازیکن در بازی های اخیر حیرت آور آه تو او خودش را نشان داده و معتقدم شایسته دعوت به تیم ملی است.

مطهری در خصوص حمایت هواداران از تیمش گفت: امیدوارم هواداران مثل همیشه با عشق به ورزشگاه مقابل استقلال بیایند و تیمشان را تشویق کنند و اگر گل هم زدیم از تیم حمایت کنند.

تراکتورسازی در ضربات پنالتی موفق شد با نتیجه 3 بر 1 مقابل ایوب آهن به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال راه یابد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.