اهتزاز بزرگ ترین پرچم رضوی در تهران

اهتزاز بزرگ ترین پرچم رضوی در تهران

بزرگترین پرچم رجوی بر فراز برج پرچم تهران به اهتزاز درآمد. این مراسم به اهتزاز در میدان نوروزی شهیر بستان برگزار شد.

به گزارش سیمارتیکل، عصر امروز جمعه 31 اردیبهشت ماه، بزرگترین مراسم برافراشتن پرچم رجوی در میدان معروف بوستان نوروز آغاز می شود.

این مراسم با حضور جمع قابل توجهی از مقامات کشوری و لشکری به همراه هزاران نفر از زایران مقیم منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد تهران با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و اجرای قرآن آغاز شد. توسط گروه مشکات و اجرای امام رضا (ع).

سپس حامد اصغری – مجری برنامه با خواندن شعر و شعر خوانی شروع برنامه را اعلام می کند.

وی ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س) ضمن تبریک روز دختر و با بیان اینکه این مراسم از چند هفته پیش برنامه ریزی شده بود، گفت: در ابتدای مراسم از حجازی مدیر عامل گردشگری و فرهنگی عباس آباد دعوت به عمل آورد. منطقه. ، برای سخنرانی.

حجازی وی ضمن خیرمقدم به حاضران در مراسم برسان گفت: آغاز دهه کرامت روز انتخابات را فرخنده خواهد کرد.

گفت: درود بر دوستداران امام رضا
سلام امام مهربان عزیز
سلام بر شیفتگان عالم محمد (ص).
امروز اینجا هستیم تا ارادت خود را به حضرت شمس الشموس نشان دهیم که همیشه بوده و هست و از بدو تولد تا آخرین لحظه عمر به آن حضرت بودیم و خواهیم بود. برافراشتن پرچم سبز و دلفریب حرم منور و مطهر امام رضا (ع) بر بلندترین بنای پرچم ایران باعث افتخار است و امیدواریم عطر آرامش بخش آن در روح و نام مردم تهران طنین انداز شود. و یاد امام مهربانمان به هموطنان آرامش بخشد.

وی گفت: منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد مفتخر است که میزبان دایمی پرچم های سه گانه است. بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی ایران، پرچم عزای سیدالشهدا (ع) و بزرگترین پرچم رجوی (ع) امروز در اهتزاز است.

وی همچنین گفت: این منطقه همچنین مفتخر است که امین هویت مردم مومن، پرانرژی و انقلابی ایران عزیز و اسلامی است. امیدواریم میزبان شایسته ای برای ایرانیان سرافراز و تهرانی های عزیز باشیم.

عسگری در ادامه به تشریح وضعیت دختری پرداخت که از بیماری رنج می برد و هفته آینده منتظر تشکیل کمیسیون پزشکی وی خواهد بود.

گفت: حلما سادات شکری می خواهد با امام رضا (علیه السلام) ملاقات کند، اما هنوز نتوانسته است به این دیدار برود.

مجری برنامه حلما سادات از شکری برای اجرای رسیتال دعوت کرد.

شمیم پس از پایان تلاوت، ترانه های «امی مایی» و «ایکوام» را نیز از گروه یاس خواند.

حامد اصغری در ادامه با دعوت از نادعلی، عضو شورای شهر و مسیول فرهنگی و اجتماعی رجوی سوا، خاطرنشان کرد: صندوق های سیار برای مرحله دوم انتخابات شورای اسلامی نیز در اینجا نصب شده است. مرکز در تهران برای ایراد سخنرانی.

ناد علی وی ضمن خوشامدگویی به حضار گفت: از طرف استاندار تهران، جناب آقای دکتر فخاری و سایر عزیزان درود می گویم. من به برادران و خواهران خادمیه که نماینده شمیم یاسی هستند که در سراسر جهان می درخشد خوش آمد می گویم. به امید اینکه دهه کرامتی که با این تالیف در تاریخ فرهنگی عباس آباد آغاز کرده ایم، دهه مبارکی باشد. مراسم گشایش پرچم به مناسبت آغاز دهه کرامت امروز و اینجا برگزار می شود لذا از همه دوستان می خواهم خسته نباشید. به امید اینکه در این دهه به برکت امام رضا (ع) جشن رجوی را در تمام میادین تهران برگزار کنیم. اتفاقی که در تهران به عنوان پایتخت می گذرد ملی است و امیدواریم در گسترش فرهنگ امام رضا (ع) در کشور مفتخر باشیم.

پس از اجرای سرود از آن زمان فخری – استاندار تهران – به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: خوشحالیم که امروز دور هم جمع شده ایم تا این پرچم را به عنوان نمادی از عظمت و لیاقت، عظمت و قداست حرم آل الله به اهتزاز در آوریم. امروز در پناه این حضرت شاهد پیشرفت کشور هستیم و ایرانیان با عزت دور از دسترس نیستند و عزت ایران همیشه دوست را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: امروز علاوه بر جایگاه عمومی، جایگاهی را که در سطح منطقه داریم مدیون شمس الشموس هستیم و اگر ما ایرانی ها در سطح منطقه غیر از امام رضا(ع) فردی را داشتیم که به آن تکیه کنیم. باید به موفقیت می رسید.

فخاری با اشاره به برنامه انتخاباتی گفت: زمان انتخابات را دو ساعت دیگر تمدید کردیم و از همین جا تقاضا دارم در صورت عدم حضور در این آزمون مهم و بزرگ سیاسی توانمندسازی اجتماعی حضور پیدا کنید تا همه حضور پیدا کنند. می تواند شرکت کند. تمام تلاش خود را در این زمینه انجام دهیم.

بعد حمیدرضا حجاب وی شعری را قرایت کرد و پس از پایان آن حامد عسگری مجری مراسم گفت: این پرچم با مساحت بیش از 1000 متر مربع بر بلندترین بنای پرچم ایران به اهتزاز در می آید که امیدواریم موجب برکت آن شود. آسمان تهران در حال حاضر خادمین پای پرچم هستند و انشالله شاهد لحظات زیبا، شگفت انگیز و جالبی خواهیم بود.

پس از این مراسم جمعی از قدس رجوی در آستان خدام به تلاوت و برافراشتن پرچم پرداختند.

در ابتدای این مراسم پرچم قدس رجوی بر بلندترین برج به اهتزاز درآمد.
در ادامه این برنامه، برنامه ویژه غزه اجرا شد. در این ویژه برنامه چند بادکنک سبز رنگ حامل پرچم فلسطین در آسمان تهران رها شد.

ادامه داد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اهتزاز بزرگ ترین پرچم رضوی در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اهتزاز بزرگ ترین پرچم رضوی در تهران"، کلیک کنید.