باشگاه پرسپولیس با جانشین یحیی به توافق رسید

باشگاه پرسپولیس با درخواست مالی جدید مدیر برنامه های اسمار ویهر برای تمدید قرارداد سرمربی خود موافقت کرده است اما برای نهایی شدن ادامه همکاری باید قرارداد امضا شود.

باشگاه پرسپولیس با جانشین یحیی به توافق رسیده است

سیمارتیکل:

اسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس که پیشنهاد تمدید یک فصل دیگر این تیم را دریافت کرده بود با درخواست یک تیم اماراتی برای فصل آینده مواجه شد.

با این حال، عثمر از مدیر برنامه های خود خواست تا پیشنهاد تمدید را با پرسپولیس پیگیری کند و با سایر تیم های متقاضی کاری انجام ندهد چرا که او تصمیم گرفت به حضورش در تیم سرخپوشان پایتخت ادامه دهد.

مدیر برنامه های سرمربی برزیلی اسکارلت نیز اعلام کرد که ویرا با وجود اختلافات مالی با این باشگاه، گزینه دیگری را دنبال نخواهد کرد و تنها به ماندن در پرسپولیس فکر می کند. همچنین باشگاه پرسپولیس با مبلغ مورد انتظار ویهرا موافقت کرده است تا مشکلی برای تمدید قرارداد او برای دو فصل دیگر با پرسپولیس پیش نیاید. بنابراین در صورت موافقت ویهرا قرارداد او پس از دیدار مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر تمدید خواهد شد تا وی برنامه نقل و انتقالات فصل آینده خود را ارایه کند.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان روز جمعه 13 خرداد 1403 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "باشگاه پرسپولیس با جانشین یحیی به توافق رسید" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "باشگاه پرسپولیس با جانشین یحیی به توافق رسید"، کلیک کنید.