بیرانوند: پولکی نیستم، فسخ قراردادم با پرسپولیس قانونی است/ به تصمیمم برای جدایی احترام بگذارید+ فیلم

بیرانوند: پولکی نیستم، فسخ قراردادم با پرسپولیس قانونی است، به تصمیمم برای رفتن احترام بگذارید + فیلم

دروازه بان پرسپولیس فصل گذشته در ویدئویی که منتشر کرد، اظهارنظرهای تندی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری سیمارتیکل، علیرضا بیرانوند امروز با انتشار ویدئویی از اتفاقات اخیر و جدایی اش از پرسپولیس گفت: سلام به همه عزیزان و مودب امیدوارم که خوب باشید. می خواستم چند دقیقه ای در مورد اتفاقی که در یکی دو هفته گذشته برایم افتاده صحبت کنم و گفتم بهتر است مستقیم با شما صحبت کنم. با خودم گفتم اگر سکوت کنم به نفع فوتبال و جامعه ورزش نیست.

وی افزود: اتفاقی برای من در خصوص قرارداد این فصل با باشگاه پرسپولیس افتاد که به شما و همه مردم و هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس می گویم که فسخ قرارداد من کاملا قانونی است و فسخ ایرادی ندارد. قرارداد من.” آنچه مرا آزار می دهد قلم در دستان فضای مجازی مجریان و خبرنگاران محترم و رسانه های عزیز است که برای جلب نظر و مخاطبان بسیار و برای خودشان این کار را می کنند و من اجازه نمی دهم.

این دروازه بان تاکید کرد: من کاری به رنگ لباس تیمم ندارم و ده دوازده سال است که در تیم ملی بازی می کنم و فکر می کنم این بی احترامی به من است که این همه برای تیم ملی زحمت کشیده ام. عکس العمل زیاد به چیزهایی که نمیدانی، حرف های سایت ها و ادمین های پست های مجازی خوب نیست. به نظر من خوب نیست که بخواهند بی احترامی کنند.

بیرانوند ادامه می دهد: برای من پیش آمده که می گویند بیرانوند روستایی و عشایری است، به روستایی بودنم افتخار می کنم، به عشایری افتخار می کنم، افتخار می کنم که از عشایر به اینجا آمده ام و از همه بیشتر. افتخار می کنم که اهل عشایر هستم و این مقام را بیهوده به دست نیاوردم. همه می دانند که من فقط با کمک مردم عزیزم و بالا سیری که من را بسیار دوست دارد به این مقام رسیده ام و هزاران روپیه خرج رسانه ها و ادمین ها و فضای مجازی نکرده ام که بخواهند من را یک پله بالا ببرند. بالاتر و به همه این اتفاقاتی که برای من افتاد افتخار می کنم.

وی خاطرنشان کرد: فسخی که برای باشگاه پرسپولیس انجام دادم کاملا قانونی است و مثلاً بگوییم آقای بیرانوند تمام مطالبات باشگاه پرسپولیس را دریافت کرده است که چرا بعد از فسخ قرارداد من هیچ یک از آنها با هیئت مدیره تماس نداشتند. شما آقای بیرانوند کل مطالبات را دریافت کردید، آیا انصراف دادید؟

وقتی تماس یا پیامک دریافت نمی کنم، به این معنی است که کار درستی انجام دادم و تصمیمی گرفتم که فکر می کنم تصمیم بسیار منصفانه ای است. خیلی از شما می گویید علی بیرانوند کلاهبردار است و 300 میلیون تومان اخراج شد، علی بیرانوند حدود 2 میلیارد تومان از طلبش مانده است که باید باشگاه پرسپولیس پرداخت می کرد. اتفاقاً در چند روز آینده همه خواهید شنید که چرا پولم را به من ندادند و دنبال چه چیزی بودند که مرا اذیت کنند. می‌خواهم به شما بگویم که می‌دانستم آنها می‌خواهند مرا جلوی هواداران پرتاب کنند.

بیرانوند تصریح کرد: در این هفت هشت سال بازیکنان پرسپولیس، نه تنها من بیرانوند، همه پرسپولیسی ها زحمت کشیده اند و باید به آنها احترام بگذارید، آنها حقشان را می خواهند، الان هواداران واکنش نشان می دهند. بازیکنان پرسپولیس در این هفت هشت سال زحمت کشیده اند و قهرمانی های زیادی کسب کرده اند و وقتی حقشان را می خواهند نباید با پاسخ فضای مجازی یا صفحات و مدیران رسانه ها و هر حرف بی ادبی که می خواهید فشار بیاورید. گفتن. خانواده و ناموسش به نظر من خوب نیست.

وی افزود: باشگاه بزرگ پرسپولیس به من و امثال من وابسته نیست و بیرانوند برود یک گزینه است و این اتفاقات برای باشگاه بزرگ پرسپولیس افتاد. اگر اتفاقی برای بیرانوند بیفتد و او برکنار شود، حق خود را مطالبه کرده ام و وقتی می بینید در چند روز اخیر بازیکنانی هستند که تیمشان در حال سقوط است و حالا در تیتر اخبار ورزشی و رسانه ها و صفحات فضای مجازی قرار گرفته اند. چهل تومن، سی تومن پول رضایتش هست و از اینور اخراج شد و برای برد خیلی بهشون احترام میذارن و آمار میدن، امیدوارم بازیکن پرسپولیس کنار گذاشته نشه ولی باید به اونایی که زحمت کشیده احترام گذاشت. .

این بازیکن افزود: یک چیزی اذیتم می کند، برخی از پیشکسوتان انگشتان فوتبال ما هستند، اولاً من همه پیشکسوتان را دوست دارم و از آنها الگو می گیرم و از آنها چیزهای زیادی یاد می گیرم اما همه چیز را می دانم. پیشکسوت ها از من حرف می زنند، کجا خط می کشند و من می دانم اگر این بزرگان برگردند و به اتفاقات باشگاه پرسپولیس فکر کنند چطور درباره بیرانوند صحبت می کنند.

ادامه سخنان او را در ویدئوی زیر ببینید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیرانوند: پولکی نیستم، فسخ قراردادم با پرسپولیس قانونی است/ به تصمیمم برای جدایی احترام بگذارید+ فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیرانوند: پولکی نیستم، فسخ قراردادم با پرسپولیس قانونی است/ به تصمیمم برای جدایی احترام بگذارید+ فیلم"، کلیک کنید.