سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو

سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو

رییس پلیس کارآگاه پایتخت از دستگیری مردی خبر داد که به بهانه کمک به خرید بلیت مترو اقدام به دریافت کارت بانکی شهروندان و جایگزینی آن با کارت های دیگر می کرد.

به گزارش سیمارتیکل، سردار علی ولی پور گودرجی گفت: زن جوانی با مراجعه به کلانتری شماره 7 پلیس آگاهی تهران بزرگ با طرح شکایتی گفت که قصد خرید بلیط مترو را دارد که مرد میانسالی به او مراجعه کرد و کارت این زن را به همراه خود گرفت. او از او خواست تا به او کمک کند تا پرداخت کند، اما یک ساعت بعد متوجه شد که آن مرد کارت او را گرفته و کارت دیگری به او داده است.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان ابتدا برای تحقیقات میدانی به پایگاه مراجعه و پس از بررسی دوربین های مداربسته متهم را شناسایی کردند که در ادامه مشخص شد وی به همین شیوه اقدام به سرقت از افراد زیادی کرده است. در مرحله بعدی کارآگاهان با روش های علمی و تحقیقات ویژه مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی های لازم با مراجع قضایی و کسب مجوزهای عملیاتی، در یک عملیات پلیسی فرد را دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل می کنند. .

ولی پور گودرجی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه هفتم کارآگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و در بازجویی های انجام شده نسبت به تعویض کارت اقدام و به جرم سرقت کارت مالباخته بانک اعتراف کرد.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم برای روشن شدن زوایای محرمانه در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: در صورتی که شهروندان هدف این شیوه سرقت قرار بگیرند می توانند به پایگاه هفتم مراجعه کنند. پایگاه پلیس آگاهی تهران بزرگ.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو"، کلیک کنید.