طوفان و سیل در راه ایران است؟

طوفان و سیل در راه ایران است؟

سیمارتیکل:

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: امروز یکشنبه (30 آدری بهشت) در شرق خراسان رجوی، اردبیل، آذربایجان شرقی، نیمه شمالی غرب احتمال بارش شدید باران و گاهی وزش باد وجود دارد. ارتفاعات آذربایجان، زنجان و گیلان.

امین حسین نخسینه افزود: روز دوشنبه (10 اردیبهشت) در آذربایجان شرقی، نیمه شمالی آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، شمال زنجان و ارتفاعات و دامنه های مازندران بارش باران و رعد و برق خواهد بود.

از اثرات خطرناک این سیستم می توان به لغزندگی جاده ها، آبگرفتگی جاده ها، جریان های آب، طغیان، طغیان فصلی رودخانه ها، رعد و برق و تگرگ اشاره کرد.

امروز یکشنبه (9 اردیبهشت) وزش باد شدید همراه با افزایش گرد و خاک در استان های واقع در شمال شرق، شرق، منطقه مرکزی و دامنه های جنوبی البرز مرکزی رخ می دهد.

خلیج فارس در روزهای یکشنبه (30 اردیبهشت) و دوشنبه (31 اردیبهشت) مواج و متلاطم خواهد بود.

نخسینه درباره هشدار نارنجی دریایی گفت: ارتفاع موج بین یک و نیم تا دو متر در خلیج فارس و تنگه هرمز پیش بینی می شود.

مناطق جنوبی و برخی از مناطق غرب استان تهران با افزایش گرد و خاک همراه است. نخسینه یادآور شد: از روز سه شنبه (اول خردادماه) شاهد ورود سامانه بارشی به استان تهران خواهیم بود که تا ساعاتی دیگر آسمانی ابری و بارش باران، رعد و برق و رعد و برق را به همراه خواهد داشت و تا روز سه شنبه دما در استان تهران افزایش می یابد اما در روز چهارشنبه (2 ژوین) انتظار داریم دما کاهش یابد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طوفان و سیل در راه ایران است؟" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طوفان و سیل در راه ایران است؟"، کلیک کنید.