عکس| تکرار کری جنجالی بیرانوند،این بار برای استقلالی ها

به گزارش خبرگزاری سیمارتیکل؛ علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی پرسپولیس، یکی از مهم ترین کلین شیت های فصل خود را مقابل مس رفسنجان به ثمر رساند، هرچند که در شرایطی که حریف عمدتاً در حالت دفاعی به خصوص در نیمه دوم حضور داشتند، مشکل چندانی نداشت و به جلو نیامد.

به گزارش ورزش سه، اما آنچه که در جشن قهرمانی بیرانوند به غیر از ملی پوش بودن لرستان و حضور فرزندانش در کنارش قابل توجه بود، تکرار این حرکت جنجالی مقابل سکوهای هواداران بود.

پس از سوت پایان بازی و قطعی شدن قهرمانی تیمش، بیرانوند در سکوها زانو زد و در حالی که دستانش را زیر گلویش نشان می داد، همان شادی جنجالی دربی برگشت فصل قبل را تکرار کرد.

عکس بیرانوند کری این بحث را تکرار کرد

در پایان آن دربی بیرو جلوی تماشاگران پرسپولیس این حرکت را انجام داد و این بار به جز هفتاد هزار پرسپولیسی که دروازه بان پرسپولیس بودند هواداران دیگری در ورزشگاه حضور نداشتند.

بیرانوند استقلال پس از دربی برگشت فصل قبل از هواداران بابت این حرکت عذرخواهی کرد.

تصمیم مربوط به آن اقدام در 29 اردیبهشت 1402 اعلام شد و اعلام شد که جلسه محرومیت بیرو یک سال به تعویق می افتد، اما اکنون تقریباً یک ماه از آن یک سال گذشته و خبری از فعال سازی نیست. آن ممنوعیت

ضمن اینکه از آنجایی که استقلال و هوادارانش در ورزشگاه حضور نداشتند، عملا جای گلایه ای برای این باشگاه وجود ندارد و بیرانوند را تهدید نمی کند.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| تکرار کری جنجالی بیرانوند،این بار برای استقلالی ها" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| تکرار کری جنجالی بیرانوند،این بار برای استقلالی ها"، کلیک کنید.