غم از دست دادن شهدای خدمت برای ملت ایران سنگین است – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

غم از دست دادن شهدای خدمت برای ملت ایران سنگین است - خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سیمارتیکل، حجت الاسلام سیدحسین آقامیری شامگاه پنجشنبه در مراسم شام غریبان شهدای خدمت و بزرگداشت شهدای سوم خردادماه که در حرم بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: از دست دادن عزیزانی همچون آیت الله رییسی رییس جمهور، حسین عبدالهیان وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم امام جمعه آذربایجان شرقی و همراهان آنها داغ کمی برای ملت ایران نیست.

سخنران حرم بانوی کرامت ابراز کرد: داغ از دست دادن حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه داغ کمی نیست، چراکه وی وزیر امور خارجه جبهه مقاومت و بچه های کوچه پس کوچه های غزه بود و آنان بهتر از ما با حسین امیر عبداللهیان آشنا هستند تا ما که در ایران زندگی می کنیم.

حجت الاسلام آقامیری بیان کرد: داغ آیت آل هاشم امام جمعه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی کم نیست و او بسیار مردم دار بود و شخصیتی همچون شهید بهشتی در آذربایجان شرقی بود.

وی ادامه داد: شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی یک جوان و مدیر از رویش انقلابی بود که مردم در مدت مدیریت وی بسیار راضی بودند.

سخنران حرم بانوی کرامت عنوان کرد: شهید مصطفوی و دیگر خلبانان آن سانحه یکی از خلبانان بی نظیر ارتش بودند، فلذا داغ آنها داغ کمی نیست.

حجت الاسلام آقامیری اذعان کرد: وقتی جامعه به هدف خود نگاه می کند و از آن به آگاهی می رسد به کمال رسیده و این ظرفیت با اخلاص تکمیل می شود و آن هدف اصلی هم ظهور است.

سخنران حرم بانوی کرامت عنوان کرد: خداوند وقتی می خواهد جامعه و ملتی را بیدار کند، این امر را با ابتلاء محقق می کند. برای مثال وقتی خداوند قصد بیداری یک انسان را دارد، او را به یک بیماری یا مصیبت مبتلا می کند.

حجت الاسلام آقامیری تصریح کرد: وقتی جامعه به بلایا با دید بیداری بنگرد، به کمال می رسد؛ ضمن اینکه وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند که اختلالی در انقلاب ایجاد نمی شود، به چنین موضوع اشاره دارد.

وی اضافه کرد: این موضوع که خللی در انقلاب و کشور ایجاد نمی شود، نکته جدیدی نیست و این مساله به عنوان یک فرمان و هدف از اول انقلاب جاری و ساری است.

سخنران حرم بانوی کرامت گفت: با شهادت حاج قاسم سلیمانی خللی در مسیر انقلاب و کشور ایجاد نشد و در بسیاری دیگر از وقایع نیز چنین موضوعی صادق است، فلذا نگاه جامعه باید عمیق باشد.

حجت الاسلام آقامیری اظهار کرد: شهید با شهادتش همه چیز او تمام نمی شود، بلکه پس از شهادت کار آن شروع می شود.

وی ادامه داد: باید مومنانه به مسایل کشور نگاه کنیم، اگر در سختی ها ناامید شدیم، بدین معناست که نگاه ما درست نبوده، ولی اگر موجب حرکت ما بشود، یعنی نگاه ما مومنانه بوده است.

سخنران حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: یقیناً خداوند فیض عظیمی را برای مردم در این ابتلاها و مصیبت ها قرار داده است و ما از آن غافل هستیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "غم از دست دادن شهدای خدمت برای ملت ایران سنگین است – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "غم از دست دادن شهدای خدمت برای ملت ایران سنگین است – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.