مبارزه با جرایم و مفاسد اقتصادی در اولویت شهید آیت الله رییسی بود

مبارزه با جرایم و مفاسد اقتصادی در اولویت شهید آیت الله رییسی بود

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرازه گفت: شهید رییسی در مبارزه با فساد گام های بسیار موثری برداشت.

سردار حسین رحیمی در گفت وگو با سیمارتیکل. وی با پذیرش شهادت آیت الله رییسی و یارانش در سانحه هوایی گفت: اگر بخواهیم برخی از بهترین صفات شهید رییسی عزیز و بزرگوار را برشماریم; اولین ویژگی ایشان رهبری ولایت بود. بلیت مداری در تمام اعمال و رفتارش نمایان بود. ایوب در ولایت بود و این ویژگی او صرفاً عملی بود نه خارجی.

همچنین فرمود: دومین ویژگی ایشان اخلاص بود. در ملاقاتی که با او داشتیم، متوجه شدم که او واقعاً می خواهد هر کاری از دستش بر می آید برای این مردم و این کشور انجام دهد و چیزی از خود باقی نخواهد گذاشت.

فراضا رییس پلیس امنیت اقتصادی کشور سومین ویژگی این شهید بزرگوار را برشمرد و گفت: رییس جمهور شهید ما خالصانه برای اداره امور کشور تلاش کرد و شبانه روز برای پیشرفت کشور تلاش کرد. بدون هیچ مرخصی و استراحت

رحیمی با اشاره به فعالیت شهید رییسی در حوزه پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: به ریاست وی دو نهاد مرتبط با نیروی انتظامی در نهاد ریاست جمهوری تشکیل شد. اولین نهاد گروه مبارزه با فساد بود که زیر نظر شخص رییس جمهور در دفتر خودش ایجاد شد. دومین مرکز، مجتمع بازرسی ویژه نهاد ریاست جمهوری بود که مردم می توانستند با شماره تلفن 2777-021 تماس بگیرند تا گزارش های مستند خود را از رشوه و سایر تخلفات اداری و فساد اداری ارایه کنند.

فراضا رییس پلیس امنیت اقتصادی کشور گفت: شهید رییسی مبارزه با جرایم و مفاسد اقتصادی را از اولویت های خود دانست و اقدامات مناسب بسیاری در این زمینه انجام داد. این روندی است که در دوران ریاست جمهوری ایشان به طور جدی آغاز شد و انشاءالله با قوت ادامه خواهد داشت.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مبارزه با جرایم و مفاسد اقتصادی در اولویت شهید آیت الله رییسی بود" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مبارزه با جرایم و مفاسد اقتصادی در اولویت شهید آیت الله رییسی بود"، کلیک کنید.