مراسم بزرگداشت سیدالشهدای خدمت در جوار شهدای گمنام مُهر برگزار شد – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

مراسم بزرگداشت سیدالشهدای خدمت در جوار شهدای گمنام مُهر برگزار شد - خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سیمارتیکل، مراسم بزرگداشت خادم الرضا (ع) شهید جمهور و همراهانش شامگاه سه شنبه با حضور حمزه محمدی فرماندار سیمارتیکل، فرماندهان نظامی و انتظامی و رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیمارتیکل و جمع کثیری از بسیجیان، رزمندگان، خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و اقشار مختلف مردم در جوار قبور مطهر شهدای گمنام شهر سیمارتیکل با شکوه خاص برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت کلام الله مجید و اجرای شعر و دکلمه توسط یکی از دانش آموزان بسیجی حجت السلام عبدالعظیم ارودا رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سیمارتیکل طی سخنانی ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید جمهور آیت الله رییسی و همراهانش به ویژگی ها و شاخصه های سید الشهدای خدمت شهید حضرت آیت الله رییسی و همراهان شهیدش پرداخت.

حجت الاسلام ارودا ویژگی آیت الله رییسی را خادم الرضا بودن ذکر کرد و بیان داشت: این مرد الهی خود را وقف مردم کرده بود و به دنبال تحقق دولت طراز انقلاب اسلامی بود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمارتیکل با بیان پیام مقام معظم رهبری در خصوص اینکه شهید رییسی خستگی نمی شناخت، خاطر نشان کرد: این بزرگواران به تاسی از امیرالمومنین و معصومین محور امور را مردم قرار داده بود و رضایت مردم و رضایت خداوند را برایش بر همه چیز ترجیح داده بود.

حجت الاسلام ارودا افزود: در جمهوری اسلامی کسانی که هم تراز انقلاب کار کنند سرنوشتی جز شهادت ندارند و شهید رییسی و همراهان شهیدش خدمتگزارانی در تراز انقلاب اسلامی بودند و آرزوی اینان همصدا شدن با سردار شهید حاج قاسم عزیز بود.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سیمارتیکل در پایان بیان داشت: اصل 131 قانون اساسی نشان از مترقی بودن نظام ولایت فقیه و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است و انشاالله مردم با حضور دوباره پای صندوقهای رای مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب ثبت خواهند کرد.

این مراسم با مرثیه سرایی و سوگواری دو نفر از مداحان خاندان عصمت و طهارت همراه با سینه زنی علاقه مندان به شهدا به پایان رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مراسم بزرگداشت سیدالشهدای خدمت در جوار شهدای گمنام مُهر برگزار شد – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مراسم بزرگداشت سیدالشهدای خدمت در جوار شهدای گمنام مُهر برگزار شد – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.