وقتی علی دایی به عابدزاده گفت؛اشتباه کردی!

به گزارش خبرگزاری سیمارتیکل؛ زمانی که علی دایی در ژانویه 2008 سرمربی پرسپولیس شد و جایگزین زلاتکو کرانچر شد، ترجیح داد با احمدرضا عابدزاده همکاری نکند و در همان زمان روابط این دو نفر تیره شد به طوری که شاهد مصاحبه هایی بودیم و…

به گزارش خبرروزی، البته عابدزاده اواخر خرداد 1398 عمویش را در جشن تولدی دید و طرفین با هم احوالپرسی کردند. احمدرجا درباره آن جلسه 7 خرداد 90 به خبرشی گفت: این کار بچه هاست که بچه ها را عصبانی کنند، من اهل این کار نیستم. البته من از دست علی دایی ناراحت شدم و به او گفتم این حق طبیعی شماست که با من کار نکنید اما امیدوارم درخواستتان را شخصا از من بکنید نه از طریق یک فرد غیر فوتبالی. به عمویم هم گفتم یه روزی میفهمی چقدر این آدم بهت صدمه میزنه و گذشت زمان حرف من رو ثابت کرد. با این حال وقتی خود علی دایی من را دید گفت که در این مورد اشتباه کردم.

احمدرضا عابدزاده در ادامه آن گفت و گو با انتقاد از وضعیت باشگاه پرسپولیس و بلاتکلیفی در خصوص انتخاب سرمربی جدید گفت: هنوز نمی دانیم چه کسی و با چه معیاری سرمربی پرسپولیس می شود. ساخته شده است. در پرسپولیس همه بلاتکلیف هستند جز آقای بوکی! البته این سارق ها دعا کنند که من از باشگاه پرسپولیس نروم چون اگر یک روز برگردم باید برای هواداران بیرون از زمین تمرین پرسپولیس جای پارک پیدا کنند!

تور خبری عابدزاده: در پرسپولیس همه بلاتکلیف هستند جز بوکچی ها / علی دایی به من گفت اشتباه کردم / باید برگردم، برای چند هوادار جای پارک پیدا کنم!

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وقتی علی دایی به عابدزاده گفت؛اشتباه کردی!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وقتی علی دایی به عابدزاده گفت؛اشتباه کردی!"، کلیک کنید.