پیشگیری از معلولیت‌ها اولویت مهم بهزیستی است – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

مریم شمسی پور در گفت گو با خبرنگار سیمارتیکل اظهار کرد: خدمات بهداشتی و سلامت محور با مشارکت کادر درمان ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی فومن ارائه شد.

به گفته وی، متخصص ارتوپد، متخصص داخلی، پزشک عمومی، ماما، روان شناس، گفتار درمانگر، غربالگری بینایی و شنوایی تیم درمان را در خدمات دهی به افراد تحت پوشش بهزیستی همراهی کردند.

سرپرست بهزیستی فومن به تشریح برنامه‌های این سازمان در هفته بهزیستی پرداخت و بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه و مسؤولان شهرستان بخشی از برنامه‌ها در هفته بهزیستی بود.

پیشگیری از معلولیت‌ها اولویت مهم بهزیستی است

شمسی پور از برپایی میز خدمت ویژه مددجویان بهزیستی در فومن خبر داد و اضافه کرد: برپایی مسابقه کتابخوانی ویژه توان خواهان و مددجویان و همچنین برگزاری پیاده روی خانوادگی ویژه پرسنل و کارکنان بهزیستی فومن بخش دیگری از برنامه‌های هفته بهزیستی بوده است.

وی با بیان اینکه پیشگیری از معلولیت‌ها در اولویت خانواده بهزیستی قرار دارد، افزود: دوره آموزشی صوت و گفتار پیشگیری از معلولیت‌ها و برقراری ارتباط گفتاری در فومن برگزار شد.

سرپرست بهزیستی فومن از افتتاح چندین پروژه مسکن و اشتغال مددجویان در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: برپایی پیاده روی ویژه توان خواهان و همچنین راه اندازی اردوی جهادی در فومن برگزار شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیشگیری از معلولیت‌ها اولویت مهم بهزیستی است – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیشگیری از معلولیت‌ها اولویت مهم بهزیستی است – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.