بانک ها سرخابی ها را گردن می گیرند؟

در شرایطی که قرار بود امروز پس از دو سال تلاش، واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال نهایی شود، بانک ملت در نامه ای با تایید مذاکرات با پرسپولیس، این نقل و انتقال را شایعه خواند.

به گزارش سیمارتیکل، تصمیم برای واگذاری سهام پرسپولیس در حالی اتخاذ شد که اواخر سال گذشته دو مرحله واگذاری پرسپولیس و استقلال به دلیل عدم تکمیل مراحل درخواست و اخذ ضمانت از متقاضیان رد شد. سازمان تامین اجتماعی در این زمینه اقدامات جدی انجام داد اما انجام نداد

جدای از این در 14 فروردین ماه سال جاری، واگذاری سهام سرخبیر به دو بانک اعلام شد. به این ترتیب اعلام شد که 51 درصد سهام پرسپولیس در اختیار بانک ملت و 51 درصد سهام استقلال در اختیار یکی از دو بانک تجارت یا صادرات خواهد بود. این خبر توسط درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تایید شد و گفت که انتقال این باشگاه به بانک ملت در تاریخ 20 فروردین قطعی می شود.

سه روز پس از اعلام اولیه، یکی از رسانه ها به نقل از مدیر مالی بانک ملت نوشت که بانک ملت علاقه ای به خرید تیم پرسپولیس ندارد. ظاهراً دلیل این کناره گیری، زیان ده بودن باشگاه بوده است.

در مورد استقلال هم باید گفت که انتقال این باشگاه به بانک تجارت با واکنش های منفی هواداران این تیم همراه شد.

پیش از این در هفتم اسفندماه سال گذشته، سازمان خصوصی سازی از مزایده دو باشگاه پرطرفدار پایتخت از طریق فرابورس برای سومین بار خبر داده بود. حراجی که هنوز نتیجه قطعی نداشته است

با وجود اینکه گفته می شود بانک ملت و تجارت قصد تصاحب پرسپولیس و استقلال را ندارند، امروز بانک ملت در نامه ای مذاکره با پرسپولیس را تایید کرده است.

در نامه ای قایم مقام مدیرعامل بانک ملت به رییس اداره نظارت بر ناشران بورس اوراق بهادار آمده است:

«موضوع: شایعاتی مبنی بر تملک سهام باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس

با سلام و درود

یادآور می شود، بر اساس اطلاعیه واگذاری سهام باشگاه های مذکور، مذاکراتی با چندین بانک از جمله بانک ملت انجام شده است و طبق چارچوب قانونی و نظارتی، در صورت بروز موارد مهم، اطلاع رسانی تکمیلی خواهد شد. ساخته شده. مصنوعی

سید تقی شمسی”

آیا بانک گردن سرخابی ها را می گیرد؟

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بانک ها سرخابی ها را گردن می گیرند؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بانک ها سرخابی ها را گردن می گیرند؟"، کلیک کنید.