تولید سانتریفیوژ آزمایشگاهی با یک سوم قیمت نمونه وارداتی

ساخت سانتریفیوژهای آزمایشگاهی با یک سوم هزینه نمونه های وارداتی

کارشناسان یک شرکت دانش بنیان با طراحی و ساخت سانتریفیوژهای آزمایشگاهی بومی قادرند نیازهای حوزه تحقیقاتی و آزمایشگاهی کشور را برطرف کنند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری سیمارتیکل، محمدرضا حدری، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان با اشاره به تولید و توسعه فناوری آزمایشگاهی و تجهیزات پزشکی، گفت: سانتریفیوژهای رومیزی تولید این شرکت دانش بنیان مورد استفاده قرار می گیرد. در آزمایشگاه ها و موسسات تحقیقاتی در زمینه های بیوتکنولوژی، سلولی، مولکولی و سلامت. و برای جداسازی بافت های مختلف از نمونه های مایع در نمونه های آزمایشگاهی عمل می کند.

این کارگر فناوری ادامه می دهد: سانتریفیوژ تولیدی این شرکت با عملکرد منحصربفرد و قابلیت چرخش با سرعت 5000 دور در دقیقه با موتور الکتریکی براشلس بر اساس استانداردهای جهانی قادر است نیاز صنعت آزمایشگاهی کشور را برطرف کند. ایمنی و راندمان بالا.

رفع نیازهای آزمایشگاه با سانتریفیوژ بومی

حیدری ایرانسخت درباره نحوه عملکرد سانتریفیوژ توضیح می دهد: این دستگاه از اصل سانتریفیوژ استفاده می کند و نمونه های بیولوژیکی مانند خون را به دور محور خود با سرعت های مختلف می چرخاند و اجزای مختلف یک مخلوط یا محلول را جدا و ته نشین می کند.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان درباره ویژگی ها و مزایای این محصول توضیح داد: مهم ترین ویژگی این محصول مکانیزم حرکتی آن است و تمامی قطعات در داخل طراحی و ساخته می شوند. جدا از در دسترس بودن قطعات این دستگاه، خدمات پس از فروش نیز در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

حیدری با اشاره به مزیت ها و صرفه جویی قیمت سانتریفیوژ ایرانسخ گفت: قیمت محصول 30 درصد کمتر از محصولات مشابه است در حالی که 70 درصد کمتر از محصولات وارداتی عرضه می شود. متوسط قیمت این محصول برای مصرف کنندگان 600 میلیون ریال است، در حالی که کالای وارداتی دو میلیارد ریال به فروش می رسد. 70 درصد تفاوت این محصول با نمونه های خارجی به دلیل صرفه جویی ارزی است.

وی با اشاره به تولید این محصول دانش بنیان و رفع نیاز مصوب در کشور، ادامه داد: این تجهیزات مورد تایید است و دستگاه های آلمانی و آمریکایی در حال حاضر وارد کشور نمی شوند و تنها دستگاه های چینی اجازه ورود به بازار کشور را دارند. . . از نظر حمایت مالی و راه اندازی خط تولید برای تولید این محصول ظرفیت تولید سالانه 1000 دستگاه را دارد.

مدیرعامل این شرکت با اشاره به دیگر محصولات این شرکت دانش بنیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر محصولاتی مانند سانتریفیوژ رومیزی، همزن صفحه داغ، حلقه استریل و شناور دستمال کاغذی آماده عرضه به بازار است. علاوه بر این، این شرکت در حال طراحی و نمونه سازی محصولات راکتور آزمایشگاهی، طرح های هود لامینار کلاس II، سرولوژی بن ماری، کوره های حرارتی و روتاتور است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تولید سانتریفیوژ آزمایشگاهی با یک سوم قیمت نمونه وارداتی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تولید سانتریفیوژ آزمایشگاهی با یک سوم قیمت نمونه وارداتی"، کلیک کنید.