دورخیز زنان کبدی کار ایران برای طلایی شدن

دورخیز زنان کبدی کار ایران برای طلایی شدن

سیمارتیکل/ آذربایجان شرقی بانوان کبدی ایران خود را برای حضور در مسابقات جهانی آماده می کنند.

مرحله سوم اردوی تیم ملی کبدی بانوان با هدف آمادگی هند برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در تبریز از 9 تا 27 خردادماه در حال برگزاری است.

به گزارش سیمارتیکل، در این اردوی یک هفته ای 28 ملی پوش و 7 کادر فنی حضور دارند و «ثنا عبدی و یاسمن فریدی» به عنوان نمایندگان آذربایجان شرقی در این اردو حضور داشتند.

12 کبدی از این اردو برای شرکت در مسابقات جهانی کبدی 2024 هند انتخاب خواهند شد.

یاسمن فریدیکبادیکار تبریزی تیم ملی بانوان ایران در گفت وگو با سیمارتیکل درباره وضعیت تیم ملی اظهار کرد: این سومین دوره اردوی تیم ملی است که در راستای حضور در مسابقات جهانی برگزار می شود. میزبانی تبریز عالی است و سطح تمرین سخت است. 12 برای جام جهانی به هند اعزام می شود.

هدف تیم ملی در این رقابت ها چیست؟ وی گفت: تیم ملی توانایی نایب قهرمانی یا قهرمانی را دارد.

فریدی درباره آخرین وضعیت کبدی آذربایجان شرقی گفت: در مسابقات کشوری زمستان سال گذشته عنوان سومی را کسب کردیم، شرایط خوب است و از مسیولان و مربیان تشکر می کنم.

آینوش مومنییکی دیگر از ملی پوشان ایرانی درباره اردوی تیم ملی به سیمارتیکل گفت: در سومین اردوی حضور در مسابقات جهانی هستیم و همه برای مسابقات پیش رو سخت تلاش می کنیم.

وی درباره اردوی تیم ملی در تبریز گفت: تا اینجا عالی بوده و از تبریزی ها تشکر می کنم.

وی درباره هدف تیم ملی در مسابقات جهانی هند گفت: اگر دلسوزی باشد می توانیم صد در صد روی صحنه برویم و قهرمانی را هم کسب کنیم. ایران همیشه جایگاهی کسب کرده است و این بار هم این کار را خواهد کرد.

پایان خبر سیمارتیکل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دورخیز زنان کبدی کار ایران برای طلایی شدن" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دورخیز زنان کبدی کار ایران برای طلایی شدن"، کلیک کنید.