رویای رسیدن به فینال بر باد رفت/ شکست ایران برابر برزیل – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار سیمارتیکل ، تیم های ملی فوتبال ساحلی ایران و برزیل در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2024 امارات امروز از ساعت 17:30 به مصاف هم رفتند.

در این دیدار علی میرشکاری و محمد معصومی زاده برای تیم ملی ایران گلزنی کردند.

تاریخچه درگیری ایران و برزیل

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای دومین بار در تاریخ جام جهانی موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شد و در صورت پیروزی در این دیدار برای اولین بار به فینال راه پیدا می کند.

این دو تیم پیش از این دیدار 6 بار در دیدارهای رسمی به مصاف هم رفته اند. ایران و برزیل اولین بار در مرحله گروهی جام جهانی 2013 به مصاف هم رفتند که ایران با نتیجه 4 بر یک مغلوب برزیل شد. دومین رویارویی در جام بین قاره ای امارات 2013 بود که ایران در ضربات پنالتی برزیل را شکست داد. بازی در وقت های قانونی و اضافه 4 بر 4 مساوی شد. سومین رویارویی در مرحله جام جهانی 2015 بود که در ساحل برگزار شد پخش کن آنها با نتیجه 4 بر 3 مغلوب برزیل شدند.

یک سال بعد، در فینال جام بین قاره ای 2016، ایران با شکست 6 بر 2 مقابل برزیل نایب قهرمان شد. این اتفاق سال بعد در نیمه نهایی جام بین قاره ای 2017 رخ داد و ایران با نتیجه 6 بر 4 مغلوب برزیل شد. در آخرین بازی سال گذشته در فینال رقابت این یک بازی بین قاره ای بود که ایران در یک بازی نزدیک و جذاب برزیل را 2-1 شکست داد و قهرمان جام بین قاره ای 2022 شد.

رویای فینال بر باد رفت/شکست ایران مقابل برزیل

تشکیل تیم ملی

تیم ملی ایران در این دیدار با ترکیب اصلی حمید بهزادپور، مسلم مسیگر (کاپیتان)، سعید پارمان، علی میرشکاری و محمد معصومی زاده وارد زمین شد. همچنین امیرحسین اکبری، سید مهدی میرجلیلی، رضا امیری، مهدی شیرمحمدی، محمد محمدپور و محمدعلی مختاری از روی نیمکت شروع به کار کردند.

اولین بار

در همان ابتدای بازی در حالی که این دو در حال ارزیابی بودند، علی میرشکاری موفق شد با یک ضربه دیدنی از میانه میدان دروازه برزیل را باز کند و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملی ایران پیش رفت.

در ادامه این دیدار ملی پوشان ایران عملکرد بهتری داشتند و در چند صحنه فرصت افزایش اختلاف را داشتند اما این اتفاق رخ نداد تا نیمه اول بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان برسد. .

رویای فینال بر باد رفت/شکست ایران مقابل برزیل

بار دوم

وقت دوم این دیدار زمانی آغاز شد که 5 ثانیه بعد محمد معصومی زاده با یک ضربه برگشت عالی دروازه برزیل را برای دومین بار باز کرد.

اما برزیلی ها دقایقی بعد صاحب یک ضربه پنالتی شدند و بازیکن این تیم توانست گل از دست رفته را جبران کند و فاصله را به حداقل برساند تا بازی 2-1 شود.

مرحله دوم این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود ایران به پایان رسید.

دفعه سوم

برزیلی ها در مرحله سوم این دیدار سعی کردند در حملات خود ضرر نکنند.

در دقیقه چهارم وقت سوم، حمله برزیل منعکس شد و این تیم گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی 2-2 به تساوی برسد.

ملی پوشان برزیل در ثانیه های پایانی این دیدار موفق به زدن گل سوم شدند تا این دیدار با برتری 3 بر 2 برزیل به پایان برسد و ساحل نشینان ایران از راهیابی به دیدار نهایی این مسابقات بازماند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رویای رسیدن به فینال بر باد رفت/ شکست ایران برابر برزیل – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رویای رسیدن به فینال بر باد رفت/ شکست ایران برابر برزیل – خبرگزاری سیمارتیکل | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.